• دوشنبه / ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۸:۴۰
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402111612332
  • خبرنگار : 50180

مشارکت ۱۵۰۰ دانش آموز کرمانشاه در برگزاری نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب 

مشارکت ۱۵۰۰ دانش آموز کرمانشاه در برگزاری نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب 

ایسنا/کرمانشاه مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه از مشارکت ۱۵۰۰ دانش آموز استان در برگزاری نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب خبر داد.

پیام قاسمی، امروز(۱۶ بهمن) در حاشیه افتتاح نمایشگاه مدرسه انقلاب در مدرسه شاهد ام البنین کرمانشاه، در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برپایی نمایشگاه های مدرسه انقلاب در ۱۵۰ مدرسه استان کرمانشاه، گفت: با توجه به استقبال دانش آموزان از برپایی نمایشگاه های مدرسه انقلاب، احتمالا شاهد افزایش تعداد نمایشگاه های مدرسه انقلاب در مدارس استان باشیم.

قاسمی افزود: پیش بینی می شود امسال تعداد نمایشگاه های مدرسه انقلاب در مدارس استان به قریب ۲۰۰ نمایشگاه برسد.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه یادآور شد: دهه فجر سال گذشته نمایشگاه های مدرسه انقلاب در ۵۰ مدرسه استان برپا شده بود.

قاسمی در ادامه با بیان اینکه امسال بیش از ۱۵۰۰ نفر از دانش آموزان استان در برپایی نمایشگاه های مدرسه انقلاب مشارکت داشته اند، توضیح داد: این دانش آموزان اقدام به انجام کار پژوهشی و تولید محتوا در مورد شرایط قبل از انقلاب، هم اکنون و آینده انقلاب کرده اند و نتایج کارهای خود را در قالب نمایشگاه در معرض دید سایر همکلاسی های خود قرار داده اند تا از این طریق همه دانش آموزان مدرسه در جریان پژوهش های آنها قرار بگیرند.

وی ادامه داد: دانش آموزان در قالب روایت گری، کار رسانه‌ای و تولید محتوای نمایشگاهی در این نمایشگاه ها شرکت‌ کرده اند.

وی یادآور شد: دانش آموزان شرکت کننده در نمایشگاه های مدرسه انقلاب تلاش کرده اند تا ضمن به تصویر کشیدن شرایط زندگی مردم در دوران رژیم پهلوی، دستاوردهای امروز کشور را بیان کرده و چشم انداز آینده انقلاب را هم به همکلاسی های خود نشان دهند.

وی گفت: نمایشگاه های مدرسه انقلاب از ۱۴ بهمن بازگشایی شده و تا زمان برگزاری انتخابات در یازدهم اسفند به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

وی در ادامه اشاره ای هم به تعداد دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان داشت و گفت: حدود ۵۰۰۰ نفر از دانش آموزان استان در عضویت این اتحادیه هستند.

مشارکت ۱۵۰۰ دانش آموز کرمانشاه در برگزاری نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب 


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha