• سه‌شنبه / ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۸:۲۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402111712482
  • خبرنگار : 90111

تنها تغییر تیم‌ملی برابر قطر از نگاه الرای

تنها تغییر تیم‌ملی برابر قطر از نگاه الرای

روزنامه الرای قطر مدعی شد تیم ملی فوتبال ایران برابر قطر تنها یک تغییر در ترکیب اصلی‌اش دارد و آن بازگشت مهدی طارمی به تیم است.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی دور نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا چهارشنبه‌شب در ورزشگاه الثمامه به مصاف قطر، میزبان بازی‌ها، خواهد رفت.

روزنامه الرای قطر در گزارشی مدعی شد که تیم ملی فوتبال ایران در دیدار نیمه‌نهایی تنها یک تغییر در ترکیب اصلی‌اش خواهد داشت. الرای نوشت: «امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، با همان ترکیب دیدار برابر ژاپن به استثنای یک تغییر به میدان خواهد رفت و آن بازگشت مهدی طارمی به ترکیب اصلی است که باعث می‌شود خط حمله ایران قوی‌تر و بهتر از قبل شود.»

مهدی طارمی در دیدار اخیر تیم ملی فوتبال ایران برابر ژاپن به خاطر محرومیت نتوانست به میدان برود و آماده بازی با قطر خواهد بود البته باید دید که آیا قلعه‌نویی در این بازی او را در ترکیب اصلی به میدان می‌فرستد یا نه.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۱-۱۷ ۰۸:۴۸

امیرخان سلام،،فقط خواهشا وارد حاشیه نشوید،،

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۱۷ ۱۵:۲۳

پاینده باد بچها ما رو قهرمانیتون حساب کردیم قطر چیزی نیست

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۱۷ ۱۲:۵۹

هرکسی بازی بکنه،فقط روزبه چشمی بازی نکنه،چرابه نظرات مردم اهمیت نمیدن وسلیقه ای انتخاب میکنن؟حتمأبایدازاستقلال بازیکن انتخاب بشه؟حسینی خوبه،دعوت هم شد،حقشه ولی چراروزبه انتخاب میشه؟چون دراستقلاله؟بازیکن بهترازاون واقعأنیست؟پس سرلک چی؟علیزاده چی؟یاحتی سروش چی؟گرچندیه خط جلوتربازی میکنه،همیشه هست ووقتی بازی کرده گندزده به بازی،بدون تعصب رنگی گفتم

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۱۷ ۲۱:۳۵

نگو بدون تعصب،تیم ملی جا این حرفا نیست،کدوم از اسامی که اسم آوردی میتونن تو دو پست بازی کنن،سرلک اگه خوب بود چرا شما فیکس استفاده نکردید،قبلا به ابراهیمی حمله میکردید حالا شده روزبه،

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۱۷ ۱۳:۳۷

ان شاالله قهرمانین

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۱۷ ۱۵:۵۸

این چند روزه گوشیهارو خاموش کنید.وارد حاشیه نشید.در تله جنگ روانی نیوفتید

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۱۷ ۲۲:۲۲

ده نفره بازی کنیم بهتر از اینه روزبه بیاد گند بزنه به فوتبال

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۱۷ ۲۳:۲۱

ترکیب هجومی فقط