• سه‌شنبه / ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۹:۴۵
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402111712551
  • خبرنگار : 71610

تصویر تکان‌دهنده از شکنجه یک فلسطینی به دست سرباز صهیونیست

تصویر تکان‌دهنده از شکنجه یک فلسطینی به دست سرباز صهیونیست
عکس آرشیوی از برخورد خشونت‌بار صهیونیست‌ها با یک فلسطینی

انتشار تصویر شکنجه وحشیانه یک فلسطینی توسط سرباز صهیونیست، خشم کاربران شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشته است.

به گزارش ایسنا، یک نظامی صهیونیست به نام «یوسی غامزو» تصویری از خود به همراه یک اسیر فلسطینی در شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق) منتشر کرد که در آن، این اسیر فلسطین عریان شده و آثار شکنجه وحشیانه بر روی بدن وی مشخص است.

طبق گزارش شبکه روسیا الیوم، در این تصویر یک اسیر فلسطینی دیده می‌شود که دستانش از پشت بسته شدند و روی یک صندلی نشانده شده و از ناحیه پا دچار خونریزی است و مقابل او، سرباز صهیونیست تفنگ‌ به دست، ایستاده است و به او نگاه می‌کند.

این نظامی صهیونیست با انتشار این تصویر زیر آن نوشت: «به پایش تیراندازی کردم، لباس‌هایش را از تنش درآوردم و دستانش را بستم.»

تصویر تکان‌دهنده از شکنجه یک فلسطینی به دست سرباز صهیونیست

تصویر سرباز صهیونیست، حین شکنجه یک فلسطینی بازداشتی

این تصویر واکنش گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشته و کاربران با دست به دست کردن این تصویر هرکدام با بیان جملاتی خشم و انزجار خود را از این اقدام وحشیانه صهیونیست‌ها و افتخار نظامی صهیونیست‌ها به آن ابراز کردند.

یک کاربر به نام «حفیظ دراجی» در واکنش به این تصویر نوشت: «نگاه مغرورانه جوان فلسطینی می‌گوید که مومن به پشتوانه پرودگار، دین و حقش شکست نخواهد خورد و چشمان اون نیز می‌گویند تو نمی‌توانی من را به زانو دربیاوری؛ چراکه من صاحب حق هستم و تو باطل.»

کاربر دیگری نوشت: «ما در تصویر، سربازی عاری از هرگونه خصوصیت انسانی و انسانیت را می‌بینیم که با اسلحه سنگین، در مقابل مردی آزاده و خندان از ترس به خود می‌لرزد. جلاد را می‌بینیم که از ترس مقتول می‌لرزد.»

تصویر تکان‌دهنده از شکنجه یک فلسطینی به دست سرباز صهیونیست

پیش از این نیز بارها کاربران شبکه‌های اجتماعی تصاویر و ویدیوهایی از رفتار وحشیانه صهیونیست‌ها با اسرای بازداشت‌شده در غزه را منتشر کرده بودند.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر عملیات منحصر به فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش «افسانه‌ای» ادعایی آن ارزیابی می‌کنند.

این عملیات باعث آغاز تجاوزات وحشیانه ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی در نوار غزه شد و این تجاوزات از هفتم اکتبر تا ۲۴ نوامبر (سوم آذر) ادامه داشت و پس از وقفه یک هفته‌ای جمعه اول دسامبر بار دیگر از سر گرفته شد.

طی این مدت حملات وحشیانه و غیرانسانی علیه غیرنظامیان و به‌ویژه زنان و کودکان در نوار غزه صورت گرفته و بیش از ۲۷ هزار شهید و ۶۶ هزار مجروح بر جای گذاشته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha