• سه‌شنبه / ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۰:۲۰
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402111712607
  • خبرنگار : 50228

یک مربی:

سهراب بختیاری‌زاده نمی‌تواند ناجی نفت باشد/ کِشتی صنعت نفت عمیقا سوراخ است

سهراب بختیاری‌زاده نمی‌تواند ناجی نفت باشد/ کِشتی صنعت نفت عمیقا سوراخ است

ایسنا/خوزستان یک مربی فوتبال گفت: نمی‌خواهم به انتخاب سهراب بختیاری‌زاده به عنوان سرمربی نفت آبادان بدبین باشم اما فکر می‌کنم او تجربه کافی در حیطه مربیگری به ویژه در لیگ برتر را ندارد و نمی‌تواند کمک کننده خوب و ناجی صنعت نفت باشد.

عبدالرضا شاه‌غریب در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: عدم برنامه‌ریزی صحیح از سوی مدیران باشگاه صنعت نفت آبادان متأسفانه چالش‌هایی را برای این تیم به وجود آورده است و حتی خودشان سردرگم هستند و نمی‌دانند چاره کار کجا است.

وی با بیان این که تعلل‌هایی که در انتخاب سرمربی بعد از استعفای عبدالله ویسی صورت گرفت، باعث ایجاد مشکلاتی برای نفت آبادان شد، ادامه داد: این تغییرات مکرر برای صنعت نفت آبادان مضر خواهد بود و می‌تواند تأثیر منفی روی فوتبال این تیم بگذارد. متأسفم که شرایط در این فصل به صورتی شد که صنعت نفت هنوز نتوانسته یک گزینه خوب برای سرمربیگری تیم انتخاب کند. به این که چه کسی اکنون سرمربی این تیم است یا اینکه قبلاً چه گزینه‌هایی مدنظر بودند، کاری ندارم، فقط به نظر من پیش از لیگ مسئولان باید به این فکر می کردند که آیا حتماً می‌توانند با عبدالله ویسی ادامه دهند یا همان ابتدا گزینه دیگری را انتخاب می‌کردند، نه اینکه بعد از رفتن ویسی به دنبال گزینه‌ای چون شفر بروند و بعد هم بدون این که از مراجع ذیصلاح استعلام لازم را بگیرند، با این مربی برای همکاری به توافق برسند و بعد هم به آن ها اعلام شود که نمی توانند با این مربی قرارداد منعقد کنند. بعد هم کار به کمالوند سپرده شد که همان طور که می دانید او بعد از ۴، ۵ روز رفت؛ انتخاب‌هایی که فقط زمان را از صنعت نفت آبادان گرفت.

این پیشکسوت فوتبال خاطر نشان کرد: متأسفانه عدم برنامه‌ریزی و عدم مدیریت و نیز تجربه کم در مدیران باشگاه صنعت نفت آبادان منجر به رقم خوردن چنین اتفاقاتی شده است. این که چرا این همه تعلل در انتخاب سرمربی صورت گرفت، این هم به عدم کارآمدی مدیران صنعت نفت آبادان برمی‌گردد که تجزیه و تحلیل لازم را در انتخاب سرمربی نداشتند.

وی ادامه داد: متأسفانه در فوتبال صنعت نفت و حتی سایر تیم‌ها، این دلال‌ها هستند که تصمیم می‌گیرند چه کسی را بیاورند و چه کسی نیاید و مدیران هم تابع همین دلال‌ها هستند. این که کمالوند آمد و بعد از چند روز رفت، نشان می‌دهد که مطمئناً متوجه شده است نفت را نمی‌تواند به جایی برساند. حتی من فکر می‌کنم با توجه به شرایطی که درون تیم و بین بازیکنان صنعت نفت آبادان است، چنددستگی در تیم وجود دارد و حتی مدیران قادر به رفع آن نیستند و همین باعث می‌شود مربی مثل کمالوند بیاید و بعد از زمان کوتاهی برود. 

وی درباره انتخاب سهراب بختیاری‌زاده نیز گفت: من نمی‌خواهم به این انتخاب بدبین باشم اما من فکر می‌کنم بختیاری‌زاده تجربه کافی در حیطه مربیگری به ویژه در لیگ برتر را ندارد و به نظرم او نمی‌تواند کمک کننده خوب و ناجی صنعت نفت باشد هر چند که باید این انتخاب را به زمان سپرد تا ببینیم برنامه‌های او برای صنعت نفت آبادان چیست.

شاه‌غریب تأکید کرد: من فکر می‌کنم تا وقتی که وضعیت مالی و اقتصادی صنعت نفت آبادان درست نشود و در این زمینه افق و چشم‌اندازی ترسیم نشود، این تیم در نیم‌فصل دوم نیز شرایط خیلی سختی را تجربه خواهد کرد. موضوعی که خوشایند علاقه‌مندان به این تیم نیست. برای صنعت نفت آرزوی موفقیت دارم اما کشتی صنعت نفت عمیقاً سوراخ است و این تیم در بحران خاصی به ویژه بحران مدیریتی به سر می‌برد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha