• سه‌شنبه / ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۰:۲۱
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402111712608
  • خبرنگار : 71610

رسانه‌های عبری: اعتقاد میانجیگران بر باقی ماندن حماس در غزه است

رسانه‌های عبری: اعتقاد میانجیگران بر باقی ماندن حماس در غزه است

درپی توهم مقامات سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی درباره امکان نابودی جنبش حماس، رسانه‌های عبری گزارش دادند که میانجیگران حتی آمریکا اعتقادی به نابودی این جنبش در غزه ندارند.

به گزارش ایسنا، رسانه‌های صهیونیستی در این باره فاش کردند که صحبت‌ها درباره حذف جنبش حماس، برچیدن قابلیت‌های نظامی آن و آسیب نرساندن به غیرنظامیان، حتی در «کابینه» این رژیم کاملاً روشن نیست.

رسانه‌های عبری در این باره تایید کردند که همه میانجی‌ها از جمله مصر، قطر و حتی آمریکا به گونه‌ای برخورد می‌کنند که نشان می‌دهد حماس در نوار غزه باقی می‌ماند.

«تزِوی یحزکلی» کارشناس امور عربی در شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه مصر نیز از حماس حفاظت می‌کند، گفت: قطر می‌تواند «با توقف حمایت‌ها و کمک‌های مالی اختصاص داده شده به حماس در یک روز به حماس پایان دهد.»

وی افزود: آمریکا از طریق اصرار بر کمک‌های بشردوستانه، اکسیژن مورد نیاز برای بقای حماس را حفظ می‌کند.

وی اذعان کرد: حماس در نوار غزه ریشه دوانده است و از بین بردن آن کار آسانی نیست و به هیچ جا نخواهد رفت.

مقامات سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی از روز هفتم اکتبر (۱۵ مهر) همزمان با آغاز تجاوزات به نوار غزه، توهم «نابودی حماس» را هر روز تکرار می‌کنند و این درحالی است که جنگ وارد صد و سومین روز خود شده و مقاومت در نوار غزه همچنان تلفاتی را از ارتش رژیم صهیونیستی می‌گیرد و به اذعان کارشناسان و برخی مقامات صهیونیست این رژیم در دستیابی به تمامی اهداف اعلامی خود ناکام مانده و شکست خورده است.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر عملیات منحصر به فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش «افسانه‌ای» ادعایی آن ارزیابی می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha