• سه‌شنبه / ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۰:۲۴
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402111712613
  • خبرنگار : 50604

آغاز مراسم پایانی رویداد ملی «ما تمدن‌سازیم» در گلستان

آغاز مراسم پایانی رویداد ملی «ما تمدن‌سازیم» در گلستان

ایسنا/گلستان آئین اختتامیه نخستین رویداد ملی رسانه‌ای «ما تمدن‌سازیم» به میزبانی استان گلستان آغاز شد.

آئین اختتامیه نخستین رویداد ملی تخصصی رسانه‌ای «ما تمدن سازیم» امروز 16 با حضور استاندار گلستان، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی و رئیس سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی در سالن خلیج فارس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان آغاز شد.

دبیر اجرایی رویداد ملی رسانه‌ای «ما تمدن سازیم» در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به دریافت بیش از ۲ هزار و ۵۱۰ اثر از ۲۴ استان کشور اظهار کرد: آثار ارسالی در قالب‌های خبر، مصاحبه، گزارش، داستان و روایت کوتاه، شعر، یادداشت و سرمقاله، تیتر، عکس، اینفوگرافی، کلیپ، موشن گرافی، پوستر و پادکست به این جشنواره ارسال شده است.

مهدی باقریان با اشاره به اینکه یک اثر از کشور آذربایجان، یک اثر از کشور عراق و دو اثر از آمریکا نیز به این جشنواره ارسال شده است، افزود: مطالب ارسال شده به جشنواره در خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری تحلیلی رسمی، سایت‌ها و پایگاه‌های خبری روابط عمومی ادارات، نهادها و دانشگاه‌ها، روزنامه‌ها و جراید مکتوب منتشر شده و برخی آثار نظیر شعر که در کتب منتشر شده زیر نظر وزارت ارشاد به چاپ رسیده نیز به این جشنواره راه یافته است.

وی با بیان اینکه رویداد ملی «ما تمدن سازیم» امسال با محوریت همبستگی اجتماعی و هویت ایرانی و اسلامی برگزار شده است، افزود: سال آینده این رویداد ملی در ۱۰ منطقه در کشور برگزار خواهد شد که هر منطقه میزبان یک حوزه کاری خواهد شد.

آغاز ایستگاه پایانی رویداد ملی «ما تمدن سازیم»

دبیر اجرایی رویداد ملی رسانه‌ای «ما تمدن سازیم» توضیح داد: ۱۰ منطقه بر اساس مناطق ده گانه وزارت علوم تقسیم‌بندی و هرکدام جشنواره ملی «ما تمدن سازیم» را با محوریت خاص برگزار خواهند کرد که در نهایت اختتامیه این برنامه ها نیز در استان گلستان برگزار می‌شود.

باقریان با بیان اینکه نخستین رویداد ملی «ما تمدن سازیم» با همت استانداری گلستان، معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان گلستان و وزارت علوم برگزار شد، تصریح کرد: برخی از دانشگاه‌های استان، شهرداری گرگان، خبرگزاری های ایسنا و ایکنا، بنیاد نخبگان گلستان، اداره ورزش و جوانان و بنیاد مستضعفان استان در برگزاری هرچه بهتر این جشنواره ما را حمایت کردند.

وی تجلیل از نفر برتر حوزه روابط عمومی‌ها، تجلیل از خیر و نیکوکار حوزه تقریب، خبرنگار فعال در حوزه نقش زنان و بانوان در تمدن نوین اسلامی و خبرنگار فعال در بخش ترویج تحقق شعار سال را از بخش‌های ویژه این جشنواره برشمرد و افزود: رویداد ملی «ما تمدن سازیم» در تاریخ ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ با حضور استانداری گلستان رونمایی و بیش از ۱۵۰ برنامه در ذیل این رویداد برگزار شده و مراسم اختتامیه آن امروز با جشنواره رسانه‌ای و تجلیل از نفرات برتر به کار خود خاتمه خواهد داد.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی گلستان با اشاره به اینکه داوری آثار در دو سطح برگزار شد، گفت: ابتدا آثاری که در محدوده موضوعی و تاریخی جشنواره بود جدا شد و سپس داورانی متشکل از هنرمندان برتر استان و کشور در حوزه‌های مختلف خبر، گزارش، عکس و موشن گرافی در کمیته داوران آثار را مورد ارزیابی و داوری قرار دادند.

انتهای پیام

 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha