• سه‌شنبه / ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۰:۲۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402111712616
  • خبرنگار : 50034

افتتاح ۶۹ پروژه گازرسانی دهه فجر در همدان

افتتاح ۶۹ پروژه گازرسانی دهه فجر در همدان

ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از بهره‌برداری ۶۹ پروژه گازرسانی در این استان خبر داد و گفت: بیشتر این پروژه‌ها گازرسانی به واحدهای صنعتی است.

مجید الهیاری با اشاره به قرار گرفتن در آستانه چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی، اظهار کرد: در دهه فجر امسال ۶۹ پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید. 

وی غالب عملیات گازرسانی در سطح استان همدان در دهه فجر امسال را در حوزه صنعت و کشاورزی دانست و افزود: این عملیات شامل گازرسانی به مرغداری، گلخانه، تولیدی خوراک دام، واحد دامداری، سنگ‌بری، کارخانه آسفالت، صنایع تبدیلی، گلخانه، پرورش ماهی، زنبورعسل و بوقلمون، کارگاه سفال، اردوگاه فرهنگی، بخش کشاورزی، ساختمان‌های اداری و تجاری، جایگاه سوخت، رستوران و دو روستا در شهرستان‌های رزن و ملایر انجام شده که در این ایام به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با بیان اینکه بیشترین پروژه‌های گازرسانی مربوط به واحدهای صنعتی، کشاورزی و تولیدی بوده است، افزود: البته به برخی از روستاهای استان که تعداد خانوار آنها بسیار کم بوده هم گازرسانی انجام شده و ۳۰۲ خانوار از این نعمت خدادادی برخوردار شده‌اند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، وی خدمت به مردم را از افتخارات دولت سیزدهم خواند و خاطرنشان کرد: از ابتدای سال‌جاری نیز سه روستا به تعداد ۱۰۶ خانوار از این نعمت برخوردار شده‌اند که این، از افتخارات دولت است.

الهیاری خاطرنشان کرد: حدود ۲۳۰ هزار خانوار در ۱۰۷۵ روستای استان زندگی می‌کنند که از این تعداد، ۱۰۴۴ روستا به تعداد ۲۲۹ هزار و ۲۵۳ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند هستند و عملیات اجرای گازرسانی در سه روستا نیز در دست اجرا و اشتراک‌پذیری خواهد بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با بیان این‌که از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون، ۵۱۲ کیلومتر شبکه‌گذاری شهری و روستایی با ۹۱۳۹ انشعاب جدید در استان همدان احداث شده، گفت: در این استان در راستای حمایت از تولید و اشتغال برای ۲۳۰ واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی گازرسانی انجام شده است. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha