• سه‌شنبه / ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۰:۵۳
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402111712654
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

شهردار گوگد:

فاز اول احداث میدان ورودی شهر گوگد به بهره‌برداری رسید

فاز اول احداث میدان ورودی شهر گوگد به بهره‌برداری رسید

ایسنا/اصفهان شهردار گوگد گفت: در دولت فعلی طی دو سال گذشته خدمات خوبی برای مناطق محروم انجام شده و به این مناطق اهمیت ویژه‌ای داده شده است.

حسین علیمحمدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: اجرای پروژه اصلاح هندسی و احداث میدان در ورودی شهر گوگد سالیان سال یکی از آرزوهای مردم نه تنها در شهر گوگد بلکه کل شهرستان بود که با مساعدت‌های نماینده گلپایگان و خوانسار در مجلس، فرماندار و ...  در مدت شش ماه اجرا و اکنون به مرحله بهره‌برداری رسیده است. برای این پروژه  ده هزار مترمربع خاکبرداری، ۳۰۰۰ متر مکعب تهیه، پخش و کوبیدن تونان، ۱۴۰۰ تن آسفالت و ... انجام شده است. فاز اول این پروژه  در مجموع شش میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه در برداشته است و فاز دوم آن که به کمربندی شهر گوگد و در نهایت میدان بقیه‌الله منتهی می‌شود نیز در دستور کار شهرداری گوگد قرار دارد.

وی در خصوص سایر پروژه‌های انجام شده و یا در حال انجام شهرداری گوگد، ادامه داد: پیشرفت ۷۰ درصدی اِلمان شهدا واقع در پارک لاله گوگد، اجرای فاز اول دیواره سازی مسیل  با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان، اجرای سالن مدیریت بحران و آشیانه ماشین‌آلات شهرداری با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد، احداث پارکینگ گلزار شهدای شهر گوگد به مساحت ۷۰۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، احداث و مناسب‌سازی ۶۰ درصد پیاده‌روها با اعتباری بالغ شش میلیارد تومان، خرید دو دستگاه ون و یک جارو مکانیزه، آسفالت خیابان‌های سطح شهر، ساخت بوستان گل نرگس، هزینه ۲۷ میلیارد تومانی برای بازآفرینی بافت فرسوده و... برخی از پروژه‌های شهرداری گوگد طی مدت اخیر است.

شهردار گوگد گفت: شاید برخی بگویند کار خاصی انجام نشده است، اما باید بگوییم در دولت فعلی طی دو سال گذشته خدمات خوبی برای مناطق محروم انجام شده و به این مناطق اهمیت ویژه‌ای داده شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha