• سه‌شنبه / ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۳:۵۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402111712906
  • خبرنگار : 50664

فرماندار گناباد:

۶ هزار میلیارد ریال برای تکمیل جاده دو بانده گناباد به خضری دشت بیاض نیاز است

۶ هزار میلیارد ریال برای تکمیل جاده دو بانده گناباد به خضری دشت بیاض نیاز است
عکس اینترنتی است

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار گناباد گفت: برای احداث جاده دو بانده گناباد به خضری دشت بیاض در خراسان جنوبی تاکنون ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده اما تکمیل آن نیازمند ۶ هزار میلیارد ریال است.

رضا نصیری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این پروژه در مصوبات دور دوم سفر ریییس جمهوری و هیات دولت به خراسان رضوی در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام، گفت: این طرح‌ها در شهرستان مورد توجه قرار دارد و از مصادیق بارز آن می‌توان به ۳۰۰ خانه مسکن مهر که سال‌ها رها شده بود و فرودگاه اشاره کرد که در دولت سیزدهم به بهره‌برداری رسید.

وی همچنین با اشاره به اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تأمین تجهیزات مورد نیاز فرودگاه شهرستان اظهار کرد: باقی تجهیزات این فرودگاه با مشارکت خیران تأمین می‌شود.

نصیری عنوان کرد: با رویکردهای دولت سیزدهم و با تلاش مسوولان شهرستان شاهد توسعه کمی و کیفی در بخش‌های مختلف اعم از برق‌رسانی، گازرسانی، نهضت ملی مسکن و جهاد کشاورزی طی دو سال اخیر در گناباد هستیم.

وی به ظرفیت‌های گناباد در بخش‌های صنعت، معدن و کشاورزی اشاره کرد و گفت: متأسفانه به دلیل کمبود صنایع بسته‌بندی و فرآوری سالانه بخش زیادی از تولیدات شهرستان به صورت خام و بعضاً با نام و نشان دیگر مناطق به بازار مصرف عرضه می‌شود.

فرماندار گناباد خاطرنشان کرد: مسوولان شهرستان از سرمایه‌گذاران با پرداخت تسهیلات مناسب در بخش صنایع تبدیلی به منظور فرآوری محصولات و ایجاد ارزش افزوده بیشتر، حمایت می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به گرامیداشت دهه مبارک فجر و لزوم تبیین دستاوردهای نظام در این ایام از بهره‌برداری از ۶۳۶ طرح در بخش‌های مختلف با صرف ۳ هزار و ۸۷۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال اعتبار در گناباد خبر داد.

فرماندار گناباد افزود: از جمله این طرح‌های مهم آماده بهره‌برداری در شهرستان ۱۶۵ طرح برق‌رسانی و گازرسانی به ۱۰ روستا، سیلوی گندم ۱۰ هزار تنی جدید، ۳۱ طرح مخابراتی و ۲۷ خانه مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی است.

وی از آغاز عملیات اجرایی احداث ۱۱۸۸خانه در سطح نهضت ملی مسکن که زمین‌های آن از طریق قرعه‌کشی به متقاضیان گناباد واگذار شده در ایام دهه فجر امسال خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته یکی از طرح‌های مهمی که تا یک سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد واحد تولیدی فروسیلیس است که با راه‌اندازی آن برای ۳۰۰ نفر از مردم این شهرستان شغل ایجاد می‌شود.

نصیری همچنین با اشاره به تکمیل مرحله دوم واحد تولیدی دیرگداز گناباد با صرف ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار گفت: این پروژه در دور دوم سفر رییس جمهور به شهرستان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی در پایان به وضعیت جاده دو بانده گناباد به خضری دشت بیاض اشاره کرد و گفت: برای احداث جاده دو بانده گناباد به خضری دشت بیاض در خراسان جنوبی تاکنون ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده اما تکمیل آن نیازمند ۶ هزار میلیارد ریال است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha