• سه‌شنبه / ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۳
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402111712996
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

فرماندار:

۴۷ شعبه اخذ رای در شهرستان باشت پیش بینی شده است

۴۷ شعبه اخذ رای در شهرستان باشت پیش بینی شده است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرماندار شهرستان باشت گفت: در مجموع ۴۷ شعبه اخذ رای در این شهرستان پیش بینی شده است که از این تعداد ۱۴ شعبه در بخش بوستان و ۳۳ شعبه در بخش مرکزی هستند.

نادر گرامی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: در مجموع ۴۷ شعبه اخذ رای در شهرستان باشت داریم که از این تعداد ۱۴ شعبه در بخش بوستان و ۳۳ شعبه در بخش مرکزی هستند و در مجموع ۱۹ شعبه ثابت شهری ۱۷ شعبه در شهر باشت ۲ شعبه در شهر بوستان و ۲۸ شعبه سیار روستایی داریم.

وی اظهارکرد: بیش از ۱۲۰ روستا داریم که توسط ۲۸ شعبه سیار اخذ رای می شوند و زمینه های لازم جهت آنتن دهی سیستم های احراز هویت فراهم شده است. البته در بخشی از نقاط هم آنتن دهی ضعیف داشتیم که کمیته فناوری در تلاش برای رفع این مشکل است.

فرماندار شهرستان باشت خاطرنشان کرد: بیش از ۱۵۰ خودرو برای اجرای انتخابات مورد نیاز شهرستان بوده که در کمیته پشتیبانی استان این موضوع مطرح شده و حدود ۱۴۰ ماشین درخصوص اقلام و تجهیزات مورد نیاز انتخابات برای شهرستان باشت در نظر گرفته شد.

گرامی با بیان به این که در خصوص سلامت انتخابات تمام سعی خود را می کنیم تا چینش مناسبی انجام بگیرد و انتخابات سالمی داشته باشیم و مردم با اطمینان و اعتماد کامل رای بدهند، تصریح کرد: درخصوص رقابت به عنوان یکی از راهبردهای اساسی انتخابات ابتدا باید داوطلبان نمایندگی مجلس هوای همدیگر را داشته باشند و برای به دست آوردن آراء دست به تخریب همدیگر نزنند و در نهایت برای کسب اعتماد مردم برنامه های خود را ارائه بدهند. البته تذکرات لازم در خطبه های این هفته به داوطلبان نمایندگی مجلس داده شد تا مسائل اخلاقی را در زمینه انتخابات رعایت کنند.

وی ادامه داد: در خصوص راهبرد مشارکت که مهم تر از دیگر راهبردهاست و سه مقوله امنیت، رقابت و سلامت که زمینه مشارکت را فراهم می کنند برنامه هایی در نظر گرفته ایم و از بیش از ۸۰ معتمد دو جریان فعال، همین طور معاون سیاسی امنیتی استاندار، اعضای شورای تامین و امام جمعه ی شهرستان دعوت کردیم که توصیه های لازم را جهت تشویق و ترغیب مردم در امر انتخابات انجام دهند. همین طور از دهیاران دو بخش شهرستان و ظرفیت امام جماعت مساجد نیز جهت دعوت به مشارکت در انتخابات دعوت کرده ایم.

فرماندار شهرستان باشت بیان کرد: درحال حاضر مثل قبل منطقه ای که نیاز به بالگرد داشته باشد در شهرستان نداریم تنها در چند شعبه اخذ رای خودروی کمک دار مورد نیاز است که پیش بینی لازم را به کمیته پشتیبانی استان دادیم و برای بقیه شعب خودروهای سواری یا مینی بوس ون فراهم شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha