• سه‌شنبه / ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402111713013
  • خبرنگار : 50590

معاون وزیر صمت:

مهار تورم با حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان تحقق می‌پذیرد

مهار تورم با حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان تحقق می‌پذیرد

ایسنا/همدان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: مهار تورم با حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان تحقق می‌پذیرد به طوری که این امر یکی از شاخصه‌های مهم رشد تولید است.

حسین فرهیدزاده سه‌شنبه ۱۷ بهمن در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی همدان همزمان با ایام‌الله دهه فجر، با اشاره به توانمندی‌های استان همدان در زمینه تولید اظهار کرد: وجود شهرک‌های صنعتی و کارخانه‌ها و کارگاه‌ها در همدان نشان از پیشرفت این استان دارد که با گذشته قابل قیاس نیست و این امر مرهون زحمات سرمایه‌گذاران، کارگران و مسئولان دغدغه‌مند است.

وی با بیان اینکه برای حمایت از تولید و شکوفایی اقتصادی، حمایت از مصرف‌کننده بسیار اهمیت دارد، تصریح کرد: مهار تورم با حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان تحقق می‌پذیرد به طوری که این امر یکی از شاخصه‌های مهم رشد تولید است.

فرهیدزاده با تأکید بر لزوم واکاوی مشکلات تولیدکنندگان در بخش‌های مختلف اضافه کرد: تولیدکنندگان با کمترین سود محصولاتشان را عرضه می‌کنند و نگاه حمایتی به مصرف‌کننده دارند و نیز حذف مشکلات تولید از راهبردهای مهم دولت سیزدهم است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: تمام این واحدهای تولیدی به معنای یک سنگر هستند چرا که امروز ما با جنگ اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنیم.

وی با بیان اینکه آنچه امروز مهم است دنیا چشم دیدن پیشرفت ملت جمهوری اسلامی ایران را ندارد، تأکید کرد: در بسیاری از زمینه‌ها وابستگی ما به کشورهای دیگر کم و بیش و تاحدودی قطع شده است و امروز در برخی صنایع به خودکفایی رسیدیم و دنیا چشم دیدن این پیشرفت ما را ندارد.

فرهیدزاده گفت: به دنبال تسهیل امور برای تولیدکنندگان هستیم اما شرایط و نوسانات ارزی و برخی از مشکلات از جمله تحریم‌ها باعث شده شرایط واردات برخی از امکانات برای تولید سخت شود که در این زمینه وزارت صمت با بررسی و واکاوی به دنبال مهیا کردن شرایط برای واردات وسایل مورد نیاز در کوتاه‌ترین زمان است که در کشور امکان تولید آن وجود ندارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha