• سه‌شنبه / ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۵
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402111713032
  • خبرنگار : 50444

در جلسه شورای اسلامی شهر بجنورد

سهم شهرداری بجنورد در پروژه‌های تجاری بررسی شد

سهم شهرداری بجنورد در پروژه‌های تجاری بررسی شد

ایسنا/خراسان شمالی شهردار بجنورد گفت: تعیین تکلیف سهم شهرداری بجنورد از پروژه‌های تجاری شهر در دستور کار بوده و نتایج مثبتی به دنبال داشته است.

سید محمدعلی کشمیری امروز (۱۷ بهمن ماه) در یکصد و پنجاهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد، اظهار کرد: سه پروژه مهم در شهر وجود دارد که یکی از آنها در مرحله قضایی است و باید منتظر تصمیم‌های مربوط به آن و صدور رای باشیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد نیز همه را به حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد و گفت: شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را بعد از ۴۵ سال همچنان در همه رویدادها و برنامه ها شاهدیم که به برکت انقلاب است. هرچند مشکلاتی وجود دارد و شرایط برای مردم سخت شده، اما مردم با همه این مشکلات و شرایط، پشتوانه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و نیاز است مسئولان در پاسخ به این حضور و حمایت، با همت و تلاش بیشتر مشکلات را برطرف کنند.

علی اربابی در این جلسه، گزارشی از بازدید از میدان دام و جلسه با سرکنسول ترکیه در شهرداری بجنورد ارائه کرد و افزود: میدان دام شرایط مناسبی ندارد و دامداران و مراجعه‌کنندگان به مجموعه گلایه‌ دارند و به برگزاری جلسه با حضور دامداران، راهبر مجموعه و مسئولان شهرداری نیاز است تا مشکلات پیگیری و برطرف شود.

وی بیان کرد: در جلسه با سرکنسول کشور ترکیه نیز فرصت‌های سرمایه‌گذاری مصوب‌شده در شورای اسلامی شهر و طرح خواهرخواندگی شهر بجنورد با یک شهر کشور ترکیه ارائه و از پروژه‌های سرمایه‌گذاری و مناطق و مکان‌های دارای قابلیت و ظرفیت سرمایه‌گذاری بازدید شد.

شهردار بجنورد نیز از اختصاص نیافتن اعتبار دستگاه‌های مرتبط برای خدمات ویژه به جامعه رزمندگان و ایثارگران خبر داد و بیان کرد: طبق صورت جلسه کارگروه ترویج و توسعه فرهنگ و ایثار و شهادت استان، قطعه‌ای با نام قطعه اصحاب شهدا آماده شده و ۳۰ قطعه قبر برای تدفین اصحاب شهدا و ایثارگران ساخته شده است و در صورت تعیین ردیف اعتبار از طرف سازمان برنامه و بودجه و سایر نهادها قابل اقدام خواهد بود.

کشمیری بیان کرد: شهرداری برای رایگان کردن هزینه‌های تغسیل و تدفین ایثارگران و خانواده شهدا، نیازمند مصوبه شورای اسلامی شهر است.

سپس موضوع رایگان کردن هزینه‌های تغسیل و تدفین ایثارگران و خانواده شهدا به رای گذاشته شد و با اکثریت آرا به تایید اعضای شورای اسلامی شهر رسید.

رئیس کمیته بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر بجنورد نیز از طرح پیشنهادی جوانی و فرزندآوری برای پرسنل شهرداری بجنورد خبر داد و گفت: با توجه به خطر پیری در کشور، این طرح پیشنهادی در کمیته بانوان و خانواده تنظیم شد و در کمیسیون فرهنگی اجتماعی با کلیات آن موافقت شد.

اعظم‌السادات افشین‌فر افزود: این طرح پنج ساله و دارای مشوق‌هایی برای ازدواج و تشکیل خانواده و فرزندآوری برای پرسنل شهرداری است که بار مالی دارد و نیازمند بررسی در کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر و لایحه پیشنهادی بودجه شهرداری بجنورد در سال ۱۴۰۳ است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha