• چهارشنبه / ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۵
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402111813396
  • خبرنگار : 50167

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) استان زنجان عنوان کرد

۳۶۳۶ نفر در حال طی فرآیند ایجاد اشتغال در کمیته امداد زنجان

۳۶۳۶ نفر در حال طی فرآیند ایجاد اشتغال در کمیته امداد زنجان

ایسنا/زنجان مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به اینکه تعهد امسال کمیته امداد ایجاد حدود ۵۸۰۰ فرصت شغلی است، اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون ۱۱۰۰ فرصت شغلی در استان ایجاد شده است. همچنین ۳۶۳۶ نفر در حال طی فرآیند ایجاد اشتغال هستند.

روح‌اله صالحی امروز (چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه) در مراسم افتتاحیه یک کلینیک گفت: با توجه به سیاست‌های ابلاغی در زمینه تقویت بنیه تحصیلی دانش‌آموزان‌ زنجانی، خوشبختانه میزان ورودی دانش‌آموزان به دانشگاه‌ها ۶۰تا ۸۰ نفر در سال بود که امسال به ۱۰۹ نفر رسیده است که از این تعداد ۴۰ نفر در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی قبول شده‌اند.

صالحی گفت: از دیگر پیگیری‌های صورت گرفته در حوزه ازدواج زنان سرپرست خانوار بوده که امسال تعداد عملکرد در این حوزه ۱۶۰ نفر است. همچنین ۳۶۰ میلیون تومان برای تجهیز مرکز هزینه شد.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم با ارتقای فعالیت‌ها شاهد گسترش خدمات در کلینیک باشیم، اظهار کرد: تاکنون قریب به ۳۰ هزار خدمت مشاوره در این مرکز ارائه شده است و ۷ هزار و ۴۰۰ نفر برای خدمت گرفتن به کلینیک معرفی شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به اینکه تعهد امسال کمیته امداد ایجاد حدود ۵۸۰۰ فرصت شغلی است، اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون ۱۱۰۰ فرصت شغلی در استان ایجاد شده است. همچنین ۳۶۳۶ نفر در حال طی فرآیند ایجاد اشتغال هستند.

وی افزود: برای نیل به اهداف کمیته امداد در حوزه ایجاد درآمد پایدار برای مددجویان تحت حمایت این نهاد یک الگوی منحصر به فرد در بحث اشتغال را پیاده‌سازی می‌کند.

صالحی با اشاره به بازدیدهای مستمر این نهاد از طرح‌های اشتغال و پیگیری برای پایدار بودن طرح‌ها، اضافه کرد: در حال حاضر بیش از ۱۵ هزار طرح اشتغال‌زایی تحت نظارت کمیته امداد امام‌خمینی (ره) استان زنجان قرار دارد که خدماتی از قبیل مشاوره شغلی و بازاریابی را دریافت می‌‎کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha