• چهارشنبه / ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۸
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402111813400
  • خبرنگار : 50046

فرمانده انتظامی استان خبر داد

کاهش ۸ درصدی سرقت در خراسان شمالی

کاهش ۸ درصدی سرقت در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کاهش ۸ درصدی سرقت در استان خبر داد.

سردار سعید مطهری زاده با بیان اینکه سه واحد پلیس ۱۱۰ در بجنورد استقرار یافتند، اظهار کرد: با اقدامات صورت گرفته پلیس،  سرقت در استان با کاهش هشت درصدی همراه بوده است.

وی با اشاره به اجرای طرح آرامش در خراسان شمالی، افزود: با اجرای طرح آرامش در استان، شاهد رشد بالای کشفیات مواد مخدر و  دستگیری خرده فروشان مواد مخدر هستیم.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه مردم یاری از ویژگی های اصلی پلیس است گفت: ما به کارکنان فراجا برخورد مناسب با شهروندان و حتی رعایت حقوق متهمان را توصیه کرده ایم و مردم هر روز جلوه های این امر را در بطن جامعه شاهد هستند.

کشف بیش از ۱۰۰ فقره سرقت در بجنورد

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف ۱۰۳ فقره انواع سرقت و دستگیری ۳۳ نفر سارق و مالخر در بجنورد خبر داد. 

وی بیان کرد: در پی وقوع چندین مورد سرقت در سطح شهرستان بجنورد، بلافاصله رسیدگی به موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت. 

این مقام‌انتظامی با اشاره به اینکه کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و همچنین همکاری مالباختگان موفق شدند محل اختفای سارقان را شناسایی کنند، افزود: در روند رسیدگی به این پرونده کارآگاهان ۳۳ نفر سارق و مالخر را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. 

این مقام ارشد انتظامی در استان با بیان اینکه متهمان در بازجویی های به عمل آمده به ۱۰۳ فقره انواع سرقت در شهرستان بجنورد اعتراف کردند، گفت: سرقت از اماکن خصوصی و دولتی، منزل و مغازه، خودرو و موتورسیکلت و ... از جمله این سرقت ها بود. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان، سردار مطهری زاده با بیان اینکه متهمان در نتیجه بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و اموال مکشوفه نیز به مالباختگان تحویل داده شد، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha