• چهارشنبه / ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۹:۵۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402111813418
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

تالارهای کاشان میزبان دو نمایش خارجی

تالارهای کاشان میزبان دو نمایش خارجی

ایسنا/اصفهان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان از اجرای دو نمایشنامه در تالارهای نمایش این شهر خبر داد.

سعید ضابطی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: فرهنگ و رسانه‌های هنری، تعطیل شدنی نیستند و هر چقدر فعالیت‌های فرهنگی و هنری رونق پیدا کند نشانه آن است که جامعه پویا و شهروندان بانشاط و سرزنده هستند.

وی تصریح کرد: رسانه‌های هنری در هر زمان که فعال می‌شوند، تأثیرگذاری خود را بر جامعه دارند و نقد، نظر و آگاهی را در جامعه گسترش می‌دهند و در نتیجه تنش‌های اجتماعی کمتر می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان، افزود: نمایش «وانا» با موضوع اجتماعی به نویسندگی و کارگردانی «رضا صالحی خراجی» بر اساس نمایشنامه مونا وانا اثر «موریس مترلینگ» از ۱۷ تا ۲۶ بهمن‌ماه در مؤسسه ماهتاب هنر شهر کاشان به روی صحنه می‌رود.

ضابطی گفت: میثم کفیل، علیرضا دیم کار، محسن ‌ابوالفتحی، حسین ‌عباسپور، محمدحسین ‌صالحی ‌خراجی، الهیار ‌قاسمیان، محمدکمیل هلی، شکیبا ابراهیمی و محدثه ‌کامران ‌منش در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

وی افزود: نمایش کمدی «ژوزه پاپتی برزیل» به نویسندگی و کارگردانی امیرحسین اشرفی نیز از ۱۸ تا ۲۰ بهمن و ۲۳ بهمن تا پنج اسفندماه در تماشاخانه سپهر فرهنگسرای مهر کاشان به روی صحنه می‌رود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان، اظهار کرد: نمایش «ژوزه پاپتی برزیل» موضوع کمدی اجتماعی دارد و علی سلیمانی، امیرحسین ‌بابااکبری، علی صادقی، صدف ‌صمدیان، محمدحسین صالحی، ریحانه نشاسته‌گیرپور، مصطفی پیوندی، کمیل هلی، فاطمه ‌گندمکار، علیرضا ‌نوحه، علیرضا ‌لطفی ‌زاده و علی صادقی در این نمایش بازی می‌کنند.

ضابطی تصریح کرد: جذب مخاطب در خلق آثار هنری نیازمند زیرساخت‌های اقتصادی است که زنجیره‌ای از عوامل مانند تبلیغات، نمایش گسترده و تجهیز سالن‌ها می‌تواند رسیدن به این هدف را سرعت ببخشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha