• چهارشنبه / ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۱:۳۸
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402111813546
  • خبرنگار : 50228

بنی تمیم تاکید کرد

ضرورت توجه به بخش عمرانی ورزش خوزستان

ضرورت توجه به بخش عمرانی ورزش خوزستان

ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: برای جبران عقب ماندگی سال های قبل و سرعت بخشی به این مهم، به نگاه خاص تر به بخش عمرانی در ورزش خوزستان نیاز است. 

حمید بنی تمیم در آیین تجلیل از قهرمانان، مربیان و داوران خوزستانی که امروز، ۱۸ بهمن ماه در استانداری در حال برگزاری است، اظهارکرد: در بخش عمرانی به فضل خدا و همت همکارانم و نیز مسئولان استانی، از ابتدای سال تاکنون ۹۰ پروژه را با اعتبارات استانی و نفت به بهره برداری رسانده ایم.  در بخش  اعتبارات نفت، ۲۵۰ درصد افزایش داشته ایم و در بخش اعتبارات استانی نیز با رشد خوبی مواجه بوده ایم. 

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به مهمترین اقدامات صورت گرفته در ورزش استان، گفت: افتتاح ورزشگاه مجدیان دزفول، افتتاح چند استخر در استان از جمله در شهر شوش و تعداد قابل توجهی چمن مصنوعی در مناطق محروم و روستایی و نیز کمک به باشگاه ها در قالب وام های کم بهره از جمله کارهای مهم انجام شده است. 

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: در سه آیتم ورزش قهرمانی، همگانی و آموزش جزو سه استان برتر کشور در سه سال اخیر بوده ایم. ضمن این که در ارزیابی جشنواره شهید رجایی از رده هجدم به رتبه سوم رسیدیم. 

وی عنوان کرد: در دو سالی که در سمت مدیرکلی ورزش خوزستان مشغول به فعالیت هستم، مراسم تجلیل از قهرمانان را برگزار کرده ایم و امسال هم از ۹۴ نفر تجلیل می کنیم. ضمن این که بیش از هزار نفر مدال آور کشوری داریم و این ها گوشه ای از پتانسیل ورزشی در کسور است. خوشبختانه جوانان با خدا و قوی ای داریم. 

بنی تمیم گفت: خوشبختانه در بحث کمک های مالی به ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و هیات های ورزشی خوزستان شفاف کار کرده ایم و مبلغ ۲۰ میلیارد تومان به هیات های ورزشی کمک داشته ایم. 

وی با اشاره به اقدامات فرهنگی و جوانان انجام شده نیز عنوان کرد: در دستورکار بودن ساخت چهار خانه جوان و کار در بخش مشاوره به جوانان و بحث اردواج و نیز برپایی موکب ورزشکاران در مرز چذابه از جمله اقدامات در این بخش است. 

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: با توجه به گستردگی استان خوزستان و توقعات به حق ورزشکاران و مسئولان استانی از ما، تلاش مان را کرده ایم و استاندار نیز نگاه ویژه به ورزش داشته است اما برای جبران عقب ماندگی سال های قبل و سرعت بخشی به این مهم، به نگاه خاص تر به بخش عمرانی نیاز است. 

وی بیان کرد: ۷۰۰ پروژه عمرانی در ورزش خوزستان داریم اما با تعداد کم نیروهای متخصص در بخش فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان مواجه هستیم و چند نفر به این بخش اضافه شود. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha