• چهارشنبه / ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402111813574
  • خبرنگار : 30147

فرماندار:

بیش از ۱۵۰۰واحد طرح نهضت ملی مسکن تربت جام در مرحله اجرای فونداسیون هستند

بیش از ۱۵۰۰واحد طرح نهضت ملی مسکن تربت جام در مرحله اجرای فونداسیون هستند

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار تربت‌جام گفت: ۱۵۵۸ واحد طرح نهضت ملی مسکن در مرحله اجرای فونداسیون هستند.

حسین جمشیدی در گفت وگو با ایسنا گفت: ۱۵۵۸ واحد طرح نهضت ملی مسکن در مرحله اجرای فونداسیون هستند که اجرای این طرح از خدمات دولت به مردم شهرستان به شمار می‌رود.

وی با تأکید بر تلاش مسئولان جهت همراهی وهم افزایی و ایجاد شادابی و نشاط اجتماعی بین مردم شیعه و اهل سنت در دهه فجر امسال در شهرستان تربت‌جام ابراز کرد: مردم در پیروزی انقلاب و در دوران دفاع مقدس همواره در کنار نظام و انقلاب و آرمان‌هایشان ایستاده‌اند و امسال نیز در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند حماسه می‌آفرینند.

وی با اشاره به اجرای ۲۰۰ برنامه شاخص فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، بهداشتی، ورزشی، جشن‌های هنری، افتتاح پروژه‌ها و... در سطح شهرستان اظهار کرد: در دهه فجر امسال ۷۱ پروژه دولتی و ۵ پروژه خصوصی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

جمشیدی گفت: برای اجرای این پروژه‌ها ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده که از این مبلغ ۱۳۰ میلیارد ریال هزینه شده توسط بخش خصوصی و بقیه‌اش توسط بخش دولتی هزینه شده است.

فرماندار تربت‌جام با بیان اینکه پروژه‌های دهه فجر امسال در شهرستان در حوزه‌های بهداشت و درمان، معابر و زیرساخت، آموزش، مبلمان شهری و سایر خدمات به مردم است، افزود: خط تقویتی انتقال گاز ۱۶ اینچ و دارالشفاء امام رضا(ع) از جمله مهمترین پروژه‌هایی است که در دهه فجر امسال در تربت‌جام افتتاح می‌شود.

وی گفت: برای اجرای خط ۱۶ اینچی انتقال گاز مبلغ پنج هزار میلیارد ریال اعتبار صرف شده و در کمتر از یک سال به اتمام رسیده است.

فرماندار تربت‌جام گفت: حذف کلاس‌های کانکسی، گازرسانی به تمام نقاط روستایی شهرستان، بازنگری طرح هادی ۶۸ روستا، جذب ۲۱۶۰ تن قیر و آسفالت ۱۳۰ هزار مترمربع از معابر روستایی، تکمیل کنار گذر تربت‌جام و جاده تربت‌جام _احمدآباد صولت، برطرفی قطعی آب در تمام روستاهای شهرستان و گازرسانی به روستاها و... از دیگر پروژه‌های دهه فجر در این شهرستان است.

وی در پایان خاطرنشان کرد:۱۵۵۸ واحد طرح نهضت ملی مسکن شهرستان تربت جام در مرحله اجرای فونداسیون هستند که اجرای این طرح از خدمات دولت به مردم شهرستان به شمار می‌رود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha