• چهارشنبه / ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402111813579
  • خبرنگار : 50037

افتتاح واحدهای فاز نخست نهضت ملی مسکن رزن در مردادماه ۱۴۰۳

افتتاح واحدهای فاز نخست نهضت ملی مسکن رزن در مردادماه ۱۴۰۳

ایسنا/همدان فرماندار رزن از بهره‌برداری واحدهای ساختمانی در حال احداث فاز نخست نهضت ملی مسکن این شهرستان در مردادماه سال آینده خبر داد.

علی اصغر غفاری‌آثار در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به شش گام مهم انجام شده در حوزه مسکن شهرستان رزن اظهار کرد: ۹۴ واحد ساختمانی در قالب فاز یک طرح نهضت ملی مسکن شهر رزن در حال احداث بوده که در حال حاضر دارای بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی است و براساس پیش‌بینی‌ها این واحدها تا پایان مردادماه سال ۱۴۰۳ به افتتاح و بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: ۶۶ واحد مسکن مهر دمق که از سال ۱۳۸۹ متوقف شده بود نیز تحویل صاحبان مسکن شد که این پروژه در حال حاضر فعال شده و پیش‌بینی می‌شود در سال  آینده آماده بهره‌برداری باشد.

غفاری‌آثار افزود: ۵۵۰ واحد مسکونی بنیاد ساخت طی سال‌جاری در سطح شهرستان در حال احداث و تکمیل بوده که ۹۳ واحد برای اقشار کم‌درآمد تأمین و اختصاص داده شده است.

فرماندار رزن در ادامه تصریح کرد: بیش از ۴۵ هکتار زمین در موقعیت مناسب شهر رزن برای متقاضیان مسکن ملی و همچنین برای خانواده‌های سه فرزندی و چهار فرزندی توافق و تأمین شده که تا پایان سال‌جاری واگذار می‌شود.

وی با اشاره به زمین تأمین شده در سایت خمیگان برای طرح نهضت ملی مسکن خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، شهر رزن به عنوان نخستین شهر ایران تأمین‌کننده زمین برای تمامی متقاضیان، ۸۵ هکتار زمین نیز در منطقه خمیگان تملک کرده بود که با مخالفت سازمان جهادکشاورزی استان متأسفانه نتیجه مطلوب گرفته نشد و پروژه در حال طی مراحل قانونی است.

غفاری‌آثار اضافه کرد: تعاونی‌های مسکن ایثارگران، بهداشت و درمان و فرهنگیان طی دو دهه گذشته بلاتکلیف مانده بود که در دولت سیزدهم تعیین تکلیف شد و در حال حاضر در مجموعه دولت هیچ گونه مشکلی برای ادامه روند اجرا ندارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha