• چهارشنبه / ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۴
  • دسته‌بندی: دانش‌بنیان‌ها
  • کد خبر: 1402111813616
  • خبرنگار : 30057

در رویداد دوشنبه‌های استارت‌آپی عنوان شد

«سرعت توسعه فناوری» چالش کسب و کارهای مبتنی بر سلامت دیجیتال

«سرعت توسعه فناوری» چالش کسب و کارهای مبتنی بر سلامت دیجیتال

رئیس مرکز نوآوری و تحول دیجیتال اتاق بازرگانی، مهمترین چالش کسب و کارهای حوزه سلامت دیجیتال را سرعت توسعه فناوری دانست و گفت: از سوی دیگر این حوزه با تدوین قوانین دست و پا گیر مواجه است که با برگزاری رویدادهایی درپی هم راستا کردن این دو بخش با یکدیگر هستیم.

به گزارش ایسنا، سحر بنکدارپور در رویداد دوشنبه‌های استارت‌آپی در حوزه جذب سرمایه برای استارت‌آپ‌های سلامت دیجیتال که صبح امروز چهارشنبه در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، توانمند سازی اعضای اتاق بازرگانی را از وظایف مرکز نوآوری و تحول دیجیتال اتاق بازرگانی دانست و گفت: ارائه مشاوره های رایگان، برگزاری دوره های آموزشی و برگزاری رویدادهای ارائه نیاز و جذب سرمایه از برنامه های حمایتی ما از اعضای اتاق بازرگانی است.

وی با اشاره به برگزاری رویداد امروز با موضوع سلامت دیجیتال، با بیان اینکه این رویداد با همکاری مرکز تحول دیجیتال و صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شده است، اظهار کرد: به اعتقاد ما حوزه سلامت دیجیتال از الزاماتی است که باید بر روی آن متمرکز شویم ولی از سوی دیگر هر کسب و کار نوینی با مقاومت هایی مواجه است و این مقاومت در حوزه ای مانند سلامت که مسایلی چون قوانین و مقررات و حساسیت مساله سلامت کردم، با مقاومت های بیشتری روبرو است.

بنکدارپور خاطر نشان کرد: دغدغه بیشتر کسب و کارها در حوزه رگولاتوری است چرا که در برخی موارد قوانین و مقرراتی وضع می شود که دست و پای کسب و کارها را می‌بندد. ولی مساله اصلی این است که فعالان حوزه سلامت دیجیتال، از یک سو با سرعت بالای توسعه فناوری و از سوی دیگر با رویکردهای سنتی مواجه هستند.

رئیس مرکز نوآوری و تحول دیجیتال اتاق بازرگانی با بیان اینکه امروزه هوش مصنوعی وارد سلامت دیجیتال شده است، ادامه داد: ما در این راستا به کمک کسب و کارها آمده ایم و سعی کردیم دو طرف فناوران و رگولاتوری را به یکدیگر نزدیک کنیم.

بنکدارپور برگزاری این رویداد را اولین گام این مرکز در حوزه توسعه سلامت دیجیتالی دانست و اظهار کرد: از آنجایی که سرعت توسعه فناوری ها در حوزه سلامت دیجیتال زیاد است نیاز است که این دو گروه همراستا با یکدیگر حرکت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha