• چهارشنبه / ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402111813629
  • خبرنگار : 50037

فرماندار:

حوزه انتخابیه رزن از همه جریانات و سلایق سیاسی کاندیدا دارد

حوزه انتخابیه رزن از همه جریانات و سلایق سیاسی کاندیدا دارد

ایسنا/همدان فرماندار رزن گفت: داوطلبان انتخابات وعده‌هایی به مردم بدهند که در چهارچوب اختیار نماینده مجلس باشد و توان انجام آن را داشته باشند.

علی‌اصغر غفاری‌آثار چهارشنبه ۱۸ بهمن در جلسه توجیهی و نشست هم‌اندیشی با داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که در حوزه انتخابیه شهرستان‌های رزن و درگزین برگزار شد، اظهار کرد: برخی از داوطلبان انتخابات در حوزه شهرستان نسبت به تبلیغات زودهنگام اقدام کرده‌اند که این امر تخلف بوده و براساس ضوابط با آنها برخورد خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه داوطلبان انتخابات خط قرمزها را رعایت کنند و از تخریب دیگران در تبلیغات خود بپرهیزند، تصریح کرد: در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات خبرگان در حوزه انتخابیه شهرستان رزن ۸۲ شعبه اخذ رأی شامل ۳۹ شعبه در بخش مرکزی، ۳۲ شعبه در سردرود و ۱۱ شعبه در بخش بقراطی پیش‌بینی شده است.

غفاری‌آثار همچنین از همکاری ۱۶۰۰ نفر دست‌اندرکار و عوامل برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در این شهرستان خبر داد و گفت: این عوامل و نیروها در بخش‌های مختلف چون اجرایی، نظارت، بازرسان، انتظامی و خدمات و اعضای ستاد انتخابات و اعضای صندوق در ۱۱ اسفندماه آماده برگزاری انتخابات پرشور و حماسی در سطح شهرستان خواهند بود.

وی ادامه داد: در انتخابات این دوره از مجلس شورای اسلامی ۸۸ نفر در حوزه انتخابیه رزن و درگزین کاندیدا شده‌اند و در سامانه انتخابات به صورت تکمیلی ۵۸ نفر به طور رسمی نامزدی خود را تکمیل کردند و نامزد این دوره از انتخابات شدند.

فرماندار شهرستان رزن بیان کرد: در حوزه انتخابیه شهرستان رزن تا به امروز ۳۵ نفر شرایط کاندیداتوری خود را از طریق شورای نگهبان دریافت کرده‌اند و آماده رقابت هستند.

وی با بیان اینکه رویکرد دولت عمل به قانون و عدم دخالت در انتخابات و عدم حمایت از هیچ یک از گروه‌ها و کاندیداها است، خاطرنشان کرد: یکی از بسترهای مشارکت حداکثری حضور جریان‌های سیاسی است که رهبر معظم انقلاب نیز نسبت به این مهم تأکید داشتند و در این دوره از انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان رزن از همه جریانات و سلایق سیاسی کاندیدا داریم و این امر موجب مشارکت مردم در صحنه انتخابات خواهد شد.

️غفاری‌آثار در ادامه خطاب به نامزدهای انتخابات گفت: ایجاد فضای رقابتی سالم و آرام در امر انتخابات ترغیب‌کننده و مشوق مردم در مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان مورد تأکید است.

️رئیس حوزه انتخابیه رزن و درگزین تصریح کرد: فضای انتخاباتی باید نمایان‌گر یک رقابت سالم بین افراد باشد و داوطلبان انتخابات باید وعده‌هایی دهند که توان انجام آن را داشته باشند که این کار باعث افزایش مشارکت در انتخابات می‌شود.

فرماندار شهرستان درگزین هم با بیان اینکه اجرای قانون برای ما اولویت دارد و در شهرستان درگزین مّر قانون اجرا خواهد شد، گفت: تمام سعی و توان شهرستان درگزین بر اجرا و برگزاری انتخابات پرشور و براساس فرمایشات مقام معظم رهبری است.

کمیل خواستان بیان کرد: دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام توان و تلاش خود را بر خدمات‌رسانی مطلوب و در شأن و شایسته مردم گذاشته است و از کاندیداهای انتخاباتی درخواست داریم  در تعالی این موضوع تلاش کنند.

وی با بیان اینکه ۴۴ شعبه اخذ رأی در شهرستان درگزین همراه با تمام زیرساخت‌های لازم برای برگزاری یک انتخابات پرشور فراهم شده است، مطرح کرد: بستر انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از ماه‌های گذشته در شهرستان درگزین فراهم شده است و دغدغه‌ای در زمینه این موضوع نداریم.

معاون فرماندار رزن هم اظهار کرد: راه‌اندازی هر گونه کاروان تبلیغاتی توسط کاندیداهای انتخاباتی ممنوع بوده است و با موارد تخلف براساس ضوابط برخورد قانونی می‌شود.

علی‌اکبر ناظمی از تعیین و جانمایی چهار محل در شهر رزن و سه محل در شهر دمق برای نصب و آثار تبلیغاتی داوطلبان مجلس شورای اسلامی خبر داد و  بیان کرد: نصب آثار تبلیغاتی داوطلبان انتخابات باید در مکان‌هایی که برای تبلیغات کاندیداها جانمایی و تعیین شده است، انجام شود.

وی اضافه کرد: سالن اندیشه و سالن کتابخانه شهر دمق به عنوان سالن‌های دولتی با رعایت اصول تبلیغات برای استفاده یکسان داوطلبان در شهرستان رزن پیش‌بینی شده است که با بررسی در کمیته تبلیغات داوطلبان می‌توانند به صورت یکسان در ساعات مشخص از آن استفاده داشته باشند در ضمن تشکیل اجتماعات بزرگ با کسب مجوز از فرمانداری خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha