• چهارشنبه / ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۷
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402111813638
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیرعامل مؤسسه خیریه ائمه اطهار(ع) عنوان کرد

ماهانه یک میلیارد تومان هزینه مؤسسه خیریه ائمه اطهار(ع) اردبیل است

ماهانه یک میلیارد تومان هزینه مؤسسه خیریه ائمه اطهار(ع) اردبیل است

ایسنا/اردبیل مدیرعامل مؤسسه خیریه ائمه اطهار(ع) اردبیل گفت: ماهانه یک میلیارد تومان هزینه مؤسسه خیریه ائمه اطهار(ع) است که توسط خیرین استان اردبیل تأمین می شود.

عزیز طلوعی ۱۸ بهمن در نشست خبری خود در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هزینه یک میلیارد تومانی این مؤسسه توسط خیرین اردبیلی تأمین میشود، اظهار کرد: ۱۰ مرکز خیریه زیر مجموعه مؤسسه خیریه ائمه اطهار می باشد.

وی تصریح کرد: تنها مؤسسه خیریه هستیم که زنان سرپرست خانواده را پوشش می دهیم و همچنین خانه امن برای نگهداری از زنان خشونت دیده بصورت محرمانه برای آرامش خاطر این زنان در محلی کاملا آبرومندانه تحت مدیریت مؤسسه ائمه اطهار فعالیت میکند.

طلوعی اعلام کرد: اشتغال و توانمندسازی زنان سرپرست خانواده از اهداف اصلی مؤسسه می باشد و با همراهی افتخاری مربیان با حضور زنان سرپرست در کارگاههای داخل مجموعه خیریه فعالیت انجام میدهند.

این خیر اردبیلی عنوان کرد: ۵۰۰ ایتام تحت پوشش مؤسسه خیریه ائمه اطهار است و در طول سال همانند طرح اکرام کمیته امداد امام(ره) حمایت می شوند.

وی ضمن بیان اینکه در اردبیل و سه شهرستان دیگر مرکز حمایتی فرزندان طلاق مؤسسه دایر است، بیان کرد: فرزندان طلاق بدون هرگونه رفتار تحقیرآمیز در مؤسسه نگهداری میشوند و والدین آنها ملاقاتشان می کنند و همچنین با حضور در اتاق فکر و کارگاههای آموزشی و کسب مشاوره های رایگان در صورت توافق به زندگی قبلی خود باز می گردند.

طلوعی با اشاره به اینکه ۶۷ نفر کادر خدماتی، مشاوره، مددکاری و مدیریتی مؤسسه خیریه ائمه اطهار اردبیل است، مطرح کرد: نیازمندی های کودکان طلاق احصاء میشود و مستعدان تحصیل ادامه تحصیل می دهند و در این مورد بوده اند افرادی که با حمایتهای مؤسسه موفق به تکمیل تحصیلات شده و شغل پزشکی، وکالت و دندانپزشکی را حائز شده اند.

مدیرعامل مؤسسه ائمه اطهار با تأکید بر اینکه شاهد همکاری افتخاری برخی وکلاء و پزشکان هستیم، خاطرنشان کرد: جامعه متأسفانه پذیرش لازم برای کوتاه قامتان را ندارد و یکی دیگر از حوزه های فعالیت مؤسسه حمایت از این قشر می باشد.

طلوعی ضمن اشاره به فعالیت شیرخوارگاه این مؤسسه گفت: در سایه حمایت خیرین می توانیم خدمات لازم را به افراد تحت پوشش مؤسسه ارائه دهیم، تکریم جامعه آماری خود را در برنامه داریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha