• چهارشنبه / ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۶
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402111813772
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خبر داد:

افتتاح ۱۰۰ واحد مسکن مددجویان اردبیلی در دهه مبارک فجر

افتتاح ۱۰۰ واحد مسکن مددجویان اردبیلی در دهه مبارک فجر

ایسنا/اردبیل مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر، ۱۰۰ مسکن مددجویی در سطح استان اردبیل افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

علیرضا حسین‌نژاد، ۱۸ بهمن در حاشیه آیین افتتاح مسکن مددجویی در شهرستان کوثر که با حضور کاظم دبیر، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل، فرماندار و جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: تمام تلاش این نهاد بر این است تا همزمان با دهه مبارک فجر، برنامه‌های متنوعی را با محوریت مددجویان و فرزندان آنها برگزار کرده و این ایام را گرامی بداریم.

وی بیان کرد: تامین مسکن یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد برای توانمندسازی خانوار تحت حمایت است که در این راستا نیازمند همکاری همه‌جانبه مسئولان و خیران هستیم.

حسین‌نژاد افزود: امسال ساخت مسکن به عنوان اولویت اصلی کمیته امداد در مناطق روستایی و شهری هدف‌گذاری شده تا خانواده‌های نیازمند و تحت حمایت کمیته امداد از سرپناهی مناسب بهره‌مند شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه به مناسبت دهه مبارک فجر، ۱۰۰ باب مسکن مددجویی در سطح استان اردبیل افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: بیش از ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث این پروژه‌های مسکونی تخصیص یافته است.

وی اعلام کرد: در کنار این خدمات، تعمیرات ساختمان و احداث سرویس بهداشتی و حمام برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل نیز اجرایی و عملیاتی شده است.

حسین‌نژاد در ادامه سخنان خود اظهار کرد: همزمان در شهرستان کوثر نیز همزمان با دهه مبارک فجر، ۱۴ مسکن مددجویی افتتاح و به خانواده‌های تحت حمایت این شهرستان تحویل داده شد.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: حدود ۴ میلیارد تومان برای احداث این مسکن‌های مددجویی در شهرستان کوثر هزینه پرداخت شده است.

وی ضمن قدردانی از همکاری گسترده بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن و سپاه با کمیته امداد استان اردبیل در احداث مسکن‌های مددجویی، بیان کرد: در سایه این همکاری‌ها خواهیم توانست برای خانوارهای نیازمند و فاقد منزل مناسب نیز مسکن مقاوم احداث کنیم.

در ادامه این دیدار، کاظم دبیر، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل نیز با قدردانی از حمایت‌های کمیته امداد به خصوص در بخش تامین مسکن مناسب برای محرومان جامعه، گفت: دولت مردمی در کاهش دغدغه‌ها و گرفتاری‌های اقتصادی و معیشتی مردم به خصوص رفع مشکلات اساسی اقشار آسیب‌پذیر مصمم به حرکت تحولی است.

وی ادامه داد: در ایام‌الله دهه مبارک فجر شاهد افتتاح پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و زیربنایی در مناطق مختلف استان اردبیل هستیم که این امر موجب امیدآفرینی در جامعه شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha