• چهارشنبه / ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402111813784
  • خبرنگار : 50664

فرماندار سرخس:

گفتمان انقلاب را در دهه فجر برای نسل جوان تبیین کنیم

گفتمان انقلاب را در دهه فجر برای نسل جوان تبیین کنیم

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار سرخس گفت: ایام دهه فجر، بهترین فرصتی است تا گفتمان انقلاب را برای نسل جوان تبیین کنیم.

حسن نوری‌زاده در گفت وگو با ایسنا ضمن گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر، با اشاره به شعار این دهه به عنوان «انقلاب اسلامی بالنده و مقتدر» افزود: امروز قطار پیشرفت کشور در سطح جهانی به جایی رسیده که بدون در نظر گرفتن نقش جمهوری اسلامی تصمیمی گرفته نمی‌شود. ایام دهه فجر، بهترین فرصتی است تا گفتمان انقلاب را برای نسل جوان نیز تبیین کنیم.

وی با تأکید بر لزوم خدمت‌رسانی مسئولان به انقلاب و مردم اظهار کرد: نقش‌آفرینی مردم، مرجعیت و رهبری در پیروزی انقلاب اسلامی و پیشرفت امروز کشور بی‌بدیل بوده است.

فرماندار سرخس با اشاره به در پیش بودن انتخابات ۱۱ اسفندماه، بر مشارکت حداکثری و حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی تأکید کرد و گفت: پیش از انتخابات نیز راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه را در پیش داریم و به یقین مردم با حضور خود در این مراسم، پایبندی خود را به نظام و انقلاب نشان خواهند داد.

وی در ادامه از افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۶ پروژه همزمان با دهه فجر در شهرستان سرخس خبر داد و گفت: جهت اجرای این پروژه‌ها ۷۹۶ میلیارد تومان اعتبار سرمایه‌گذاری شده است.

نوری زاده ابراز کرد: از مهمترین پروژه‌های شهرستان در دهه فجر امسال می‌توان به افتتاح ۸۰ کلاس درس، گازرسانی به ۶ روستا، افتتاح آسفالت و جدول‌گذاری روستایی، افتتاح آب‌رسانی روستایی اشاره کرد.

نوری زاده گفت: افتتاح چند طرح لوله‌گذاری کشاورزی،‌ افتتاح پروژه‌های تقویت و نگهداری شبکه برق و مخابرات،‌ احداث سالن ورزشی و پارک کودک روستایی، اجرای پروژه نگهداری و توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، کلنگ‌زنی چمن مصنوعی، افتتاح مسکن مددجویی،‌ از جمله پروژه‌های دهه فجر در شهرستان سرخس است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha