• چهارشنبه / ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۶:۱۳
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1402111813916
  • خبرنگار : 50022

کلنگ‌زنی ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکونی در دانشگاه خوارزمی توسط وزیر علوم

کلنگ‌زنی ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکونی در دانشگاه خوارزمی توسط وزیر علوم

ایسنا/البرز وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: خوارزمی یکی از دانشگاه‌های ریشه‌دار کشور است و طی مدت اخیر در رتبه علمی و فناوری ارتقا خوبی پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، محمدعلی زلفی‌گلی روز چهارشنبه ۱۸ بهمن در آیین کلنگ زنی تامین خوابگاه متاهلی و منزل مسکونی در دانشگاه خوارزمی واحد کرج، گفت: ساخت خوابگاه متأهلی برای دانشجویان و منازل مسکونی برای اعضای هیئت علمی اقدامی امیدبخش و کاری پسندیده است.

وی افزود: خوشبختانه دانشگاه خوارزمی در کرج به اندازه کافی از زمین و عرصه برخودار است و می‌توان از آن استفاده بهینه کرد.

وزیر علوم با بیان اینکه دولت تا از نتیجه یک کلنگ‌زنی اطمینان نداشته باشد به راحتی کلنگ به زمین نمی‌زند و برای آیندگان تعهد ایجاد نمی‌کند؛ گفت: این قول از متولیان گرفته شده تا این هزار واحد را مرحله به مرحله پیش برده و در فاز اول ۲۰۰ واحد را به سرانجام برسانند.

وی در ادامه به جایگاه دانشگاه خوارزمی اشاره و اعلام کرد: خوارزمی یکی از دانشگاه‌های ریشه‌دار کشور است و طی مدت اخیر در رتبه علمی و فناوری ارتقا خوبی پیدا کرده است. مسئولین این دانشگاه هم بر همین اساس پیگیر افزایش اعتبارات دانشگاه هستند.

وزیر علوم در پایان دهه فجر را تبریک گفت و افزود: باید قدر این انقلاب و استقلال سیاسی را بدانیم.

در ادامه علی حسن‌بیگی رئیس دانشگاه خوارزمی هم درباره این پروژه گفت: از دو سال پیش ساخت این پروژه پیگیری شد تا خوابگاه متاهلی و نخبگانی در دانشگاه خوارزمی احداث شود.

وی افزود: هزینه این پروژه از محل تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی بانک کارآفرین برای هر واحد و مولدسازی زمین‌های بدون استفاده دانشگاه خوارزمی در خارج از تهران تأمین خواهد شد.

رئیس دانشگاه خوارزمی تصریح کرد: در فاز اول قرار است ۲۰۰ واحد ۶۰ متری، ۸۰ متری و ۱۰۵ متری به صورت یک خوابه و دوخوابه احداث شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha