• چهارشنبه / ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۷:۱۰
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402111813984
  • خبرنگار : 50283

یک مسئول عنوان کرد

تا زمانی که ارزش های دینی و اسلامی در کشور حاکم باشد انقلاب زنده است

تا زمانی که ارزش های دینی و اسلامی در کشور حاکم باشد انقلاب زنده است

ایسنا/گیلان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان گفت: دشمنان سعی می‌کنند با سنگ اندازی آسیب هایی به ارکان نظام اسلامی بزنند و در این مسیر از عداوت خود دست‌بردار نیستند و ما باید در برابر این توطئه ها هوشیار باشیم.

حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی امروز ۴شنبه، ۱۸ بهمن ماه در ویژه برنامه گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که در جوار بقعه آقا سید محمد نجفی بندرانزلی برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب دارای سه رکن اسلام، رهبری و مردم است که دشمن با روش‌های مختلف به دنبال وارد کردن خلل در این ارکان است.

وی با تاکید بر اینکه برای دشمنان مسلم است که توان مقابله با نظام و انقلاب اسلامی را ندارند، افزود: اما سعی می‌کنند با سنگ اندازی، خلل ایجاد کنند و آسیب هایی به ارکان نظام اسلامی بزنند و در این مسیر از عداوت خود دست‌بردار نیستند.

تا زمانی که ارزش های دینی و اسلامی در کشور حاکم باشد انقلاب زنده است

حجت الاسلام تدینی با اشاره به رکن اسلام گفت: در حالی که دشمن با شبهه افکنی به دنبال ضربه زدن به این رکن انقلاب است ولی باید هوشیار باشیم زیرا تا زمانی که ارزش های دینی و اسلامی در کشور حاکم باشد انقلاب زنده است.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان تلاش می کنند لغزشها و نواقص را بزرگ نمایی و در مقابل پیشرفت ها را سیاه نمایی کرده و بی ارزش جلوه دهند، افزود: رکن دوم انقلاب رهبری است که هجمه سنگینی از سوی دشمنان بر علیه این رکن بوده و هست این در حالی است که امام خمینی فرمودند تا وقتی پشتیبان ولایت فقیه باشید آسیبی به مملکت نمی رسد و در این عرصه نیز باید نقشه دشمن را نقش بر آب کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان با اشاره به رکن سوم انقلاب که مردم هستند، تصریح کرد: دشمن در این عرصه نیز همچنان دنبال شیطنت است و تلاش دارد از طرق مختلف از جمله ایجاد و گسترش روحیه ناامیدی، سست کردن اعتقادات و باورهای مردم همچنین اختلاف افکنی از طریق تقابل قومیت ها و تجزیه کشور نقشه خود را پیش ببرد در حالی که برگزاری جشن های مردمی در این ایام یکی از نشانه های زنده بودن جنبه مردمی انقلاب است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان در پایان با اشاره به نزدیکی ایام انتخابات و لزوم حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای، تصریح کرد: مردمی که مشارکت خود را در انقلاب و حضور خود را پس از انقلاب در عرصه های مختلف با شهادت و ایثارگری عملا ثابت کردند، نمی توان از حضور در پای صندوق های رای منع کرد.

تا زمانی که ارزش های دینی و اسلامی در کشور حاکم باشد انقلاب زنده است

همچنین در این مراسم حمید رهبرشاد، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرانزلی ضمن تبریک دهه مبارک فجر و عید سعید مبعث، اظهار کرد: در حالی که دشمنان سعی دارند مردم را از نظام و جمهوری اسلامی ناامید کنند، ولی روز به روز بر اقتدار نظام افزوده می شود.

وی افزود: در هیچ جای دنیا کشوری وجود ندارد که از جوانب مختلف در تحریم بوده ولی در عرصه های مختلف پیش‌رو باشد و این ها از برکت خون شهدا و حاصل ایثارگری ها در این عرصه است.

تا زمانی که ارزش های دینی و اسلامی در کشور حاکم باشد انقلاب زنده است
به گزارش ایسنا در پایان این مراسم از ائمه‌ جماعات و خادمین بقاع متبرکه همچنین برگزیدگان قرآنی شهرستان بندرانزلی تجلیل شد.

انتهای پیام‌

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha