• چهارشنبه / ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۷:۱۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402111813987
  • خبرنگار : 50471

در هفتمین روز از دهه مبارک فجر انجام شد

بهره‌برداری از ۳ پروژه آموزشی، ورزشی و تولیدی در نهاوند

بهره‌برداری از ۳ پروژه آموزشی، ورزشی و تولیدی در نهاوند

ایسنا/همدان در هفتمین روز از دهه مبارک فجر سه پروژه آموزشی، ورزشی و تولیدی در شهرستان نهاوند به افتتاح و بهره‌برداری رسید.

امروز ۱۸ بهمن با حضور فرماندار و مسئولان شهرستان نهاوند آموزشگاه سه کلاسه شهید پرویز سلگی روستای عباس‌آباد از توابع بخش خزل افتتاح شد.

این آموزشگاه از سال ۹۹ کلنگ‌زنی و توسط بنیاد برکت با هزینه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اجرایی شده است و بزرگترین زمین چمن مصنوعی شهرستان نهاوند نیز با اعتبار یک‌میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی در شهر فیروزان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان، نماینده مردم نهاوند و سایر مسئولین شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

عملیات اجرایی این زمین چمن شهریورماه کلنگ‌زنی شد و در بازه زمانی سه ماهه به اتمام رسید، همچنین کارگاه خودکفایی در روستای کهریز جمال با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان سومین پروژه‌ای بود که امروز در شهرستان به بهرداری رسید.

به گفته رئیس کمیته امداد شهر فیروزان، تاکنون ۲۴۳ طرح در حوزه مشاغل خانگی با ۲۷میلیارد تومان در قالب طرح‌های اشتغالزایی و دانش بنیان توسط افراد تحت پوشش کمیته امداد در شهر فیروزان اجرایی شده است.

در ادامه مسئولان شهرستان از نمایشگاه انقلاب در دبیرستان شهید سلیمانی فیروزان بازدید و در جشن انقلاب دانش آموزان این مدرسه شرکت کردند.

فرماندار نهاوند در جمع دانش‌آموزان این آموزشگاه گفت: انتخابات مجلس در راه است و رأی‌اولی‌ها با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری با حضور حداکثری و فعال خود در پای صندوق‌های رأی در انتخاب فرد اصلح و گزینه شایسته خود مشارکت داشته باشند و اجازه ندهند دشمن در تضعیف مشارکت و حضور مردم به اهداف شوم خود برسد.

ضرغام احمدوند حضور در انتخابات و افزایش مشارکت مردم را در انتخاب سرنوشت و انتخاب گزینه اصلح خود تعیین کننده دانست و یادآور شد: دشمن برای ناامید کردن مردم هزینه های بسیاری کرده است که حضور مردم همه نقشه‌ها را نقش بر آب خواهد کرد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha