• چهارشنبه / ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۸:۱۹
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402111814026
  • منبع : نمایندگی خوزستان

انهدام باند سارقان تلفن همراه در اهواز

انهدام باند سارقان تلفن همراه در اهواز

ایسنا/خوزستان رئیس پلیس آگاهی خوزستان از دستگیری اعضای باند سارقان به عنف تحت عنوان مسافرکش و یک مالخر و کشف ۱۲ فقره سرقت در اهواز خبر داد.

سرهنگ سیروس دریکوند اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های متعدد گوشی تلفن همراه در سطح کلانشهر اهواز، موضوع به صورت ویژه برای شناسایی سارقان در دستور کار کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت های بعنف پلیس آگاهی استان خوزستان قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی با اقدامات فنی و اطلاعاتی اعضای باند سه نفره سارقان در ارتباط با سرقت‌های به وقوع پیوسته را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی، در عملیاتی ضربتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی خوزستان با اشاره به اینکه از مخفیگاه‌ متهمان پنج دستگاه گوشی موبایل کشف شد، گفت: متهمان در تحقیقات فنی و پلیسی و با توجه به مستندات و قرائن جمع‌آوری شده، به ارتکاب ۱۲ فقره سرقت به عنف در سطح شهرستان اهواز اعتراف کردند.

سرهنگ دریکوند با اشاره به تحویل گوشی‌های مسروقه به مالباختگان، خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

دستگیری دو سارق به عنف تلفن همراه در اهواز

رئیس پلیس آگاهی خوزستان از دستگیری دو سارق به عنف تلفن همراه در عملیات ضربتی ماموران کلانتری ۲۶ خبر داد و گفت: سارق در تحقیقات پلیس به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ سیروس دریکوند گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف تلفن همراه توسط دو موتورسیکلت‌سوار در سطح شهرستان اهواز، مراتب با هدایت عملیاتی رئیس اداره مبارزه با سرقت به صورت ویژه برای شناسایی سارقان در دستور کار کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت‌های به عنف این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تلاش شبانه‌روزی و اقدامات تخصصی دو سارق در ارتباط با سرقت‌های رخ داده را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی، در عملیاتی منسجم و غافلگیرانه در مخفیگاه‌هایشان دستگیر کردند.

سرهنگ دریکوند با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به ۹ فقره سرقت به عنف موبایل اعتراف کردند، گفت: سارقان دستگیر شده پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha