• پنجشنبه / ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402111914373
  • خبرنگار : 50161

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان:

بانوان نقش موثری در صیانت از آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب دارند

بانوان نقش موثری در صیانت از آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب دارند

ایسنا/زنجان رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: حفظ و صیانت از آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن از مهمترین وظایفی است که بر دوش نسل جوان گذاشته شده و در این مسیر، بانوان نقش بسیار تاثیرگذاری دارند.

ابوالفضل رفیعی امروز (پنج‌شنبه ۱۹ بهمن ماه) در همایش دختران انقلاب، اظهار کرد: با رهبری بی‌نظیر امام خمینی (ره)، مردم این انقلاب را با اتحاد و همدلی، بر پایه آموزه‌های مکتب نورانی اسلام، به پیروزی رسانده و در ادامه با حضور به موقع در صحنه‌های مختلف از آن در برابر دشمنی‌ها و دسیسه‌ها مراقبت کرده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: قدرت نرم ایران اسلامی، مردم هستند و تمام افتخارات و موفقیت‌ها نیز با پشتیبانی و حضور مردم در عرصه های مختلف بوده، از این رو تلاش دشمنان بر ناامیدی مردم و کمرنگ کردن حضور آنها در صحنه‌ها است.

این مسئول استقلال، عزت و آزادی ملت را از جمله مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و خواستار تبیین اهمیت آن به جوانان با توجه به شرایط پیش از انقلاب و قراردادهای ننگین مانند کاپیتولاسیون و نیز استبداد و خفقان حاکم بر جامعه شد.

وی با بیان اینکه هجمه سنگین رسانه‌ای دشمن در راستای دلسردی و ناامیدی مردم و بی‌رغبت کردن آنها نسبت به مشارکت در انتخابات صورت می‌گیرد، گفت: مردم غیور و بصیر و موقع‌شناس، مثل همیشه نقشه‌ شوم بدخواهان ملت بزرگ ایران را نقش بر آب خواهند کرد و در این میان بانوان نیز به نوبه خود بایستی در راستای مواجهه هوشمندانه با آن نقش‌آفرینی کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه راه موثر تغییر در شرایط اقتصادی و حل مشکلات مردم، حضور فعال و اثرگذار در انتخابات است، افزود: علاوه بر آن، مشارکت بالا امنیت‌ساز است و می‌تواند زمینه را برای پیشرفت بهتر کشور فراهم کند. 

رفیعی با بیان اینکه نقش موثر و پررنگ زنان در مبارزات که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شده، تا امروز بر همگان آشکار است، خاطرنشان کرد: حفظ و صیانت از آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن از مهمترین وظایفی است که بر دوش نسل جوان گذاشته شده و در این مسیر، بانوان نقش بسیار تاثیرگذاری دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha