• پنجشنبه / ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۸:۴۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402111914421
  • منبع : بازار

امتیاز خرید بدون واسطه نهال از یک شرکت معتبر

امتیاز خرید بدون واسطه نهال از یک شرکت معتبر

شرکت  جایا کالا واقع در شمال غرب کشور (قطب نهال منطقه) در وسعت ۶۸ هکتار زمین زراعی  با تولید انواع نهال های گردو با کیفیت ضمانتی برای کاشت نهال در اسفند ماه با تخفیفات ویژه بمناسبت فرا رسیدن عید نوروز  آماده خدمت رسانی به باغداران عزیز کشور می باشد.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت جایا کالا، محققان مجموعه جایا کالا در این مقاله تلاش کرده اند با راهنمایی های لازم برای خرید نهال مطمئن و سالم ، شما را به سمت انتخابی درست در جهت کسب موفقیت در تولید گردو و میوه ، هدایت کنند.

خرید نهال گردو

بیشتر تمرکز  این مجموعه  نهال گردو می باشد. نهال گردو یکی از نهال های پر فروش در کشور ما بوده و عمده دلیل طرفداری بیشتر باغداران از این نهال ، سود دهی عالی آن می باشد. نهال گردوی اصلاح شده می تواند در مدت کوتاهی به باردهی برسد و هر سال باردهی آن بیشتر شود.

نهالستان شرکت جایا کالا نامی آشنا برای باغداران ایرانی با اعتبار ۳۰ ساله در صنعت تولید نهال با تولید میلیون ها نهال و ارائه این نهال ها به نهالستان های مختلف کشور در نظر دارد بصورت مستقیم با مشتریان در ارتباط باشد و نهال هایی که ارائه میکند بصورت مستقیم و بی واسطه نهال ها را به دست مشتریان عزیز برساند .

خرید نهال ارزان همراه با هدیه

تیم مهندسی جایا کالا که متشکل از هیئت مدیره و ناظرین تولید نهال و همچنین مسئولین بخش کیفی نهال در گلخانه های بزرگ جایا کالا با موافقت بیش از ۳۰ رای از کارشناسان فروش بخش نهال در حمایت از باغداران عزیز اقدام به طرح اهدای ۱۰ نهال میوه  در ازای خرید ۱۰۰ نهال تا آخر همین ماه را به تصویب رساندند. 

امتیاز خرید بدون واسطه نهال از یک شرکت معتبر

در همین راستا کارشناسان فروش شرکت با شماره های ثبت شده در پایین این مقاله منتظر پاسخگویی مشتریان عزیز از سراسر کشور  می باشند.

از آنجا که خرید نهال از دکه ها و چادرهای کنار خیابانی کاری خطرناک هست پیشنهاد شرکت به باغداران عزیز این می باشد که نهال های خود را بصورت مستقیم از خزانه ها و گلخانه هایی معتبر که زیر نظر جهاد کشاورزی می باشند و توسط کارشناسان متخصص نظارت می شوند خریداری کنید. هرگز فریب قیمت های ارزان را نخورید چرا که نهال مانند قطعات الکترونیکی نیست که کیفیت واقعی آن را بتوان تست کرد نهال های با کیفیت فقط از ضمانت معتبر یک شرکت معتبر شناخته می شوند.

شرکت جایا کالا با واردات پایه های با کیفیت از کشورهای مختلف و پیوند زنی روی آن پایه ها و همچنین اصلاح نهال های بذری  زیر نظر مهندسین باغداری و با تجربه در تلاش هست این کیفیت را با خیال راحت پشتیبانی کند و همه نهال هایی که ارائه می دهد دارای گارنتی نهال جایگز ین می باشند. در صورتی که نهال های شما خشک شود و یا حتی محصول بدهد ولی از محصول آن راضی نباشید باز هم پشتیبانی شرکت را خواهید داشت و بجای آن نهال جایگزین و یا خسارت آن نهال محاسبه شده و تقدیم خواهد شد. 

امتیاز خرید بدون واسطه نهال از یک شرکت معتبر

 توصیه‌های ما برای سود آوری از کاشت نهال گردو عبارتند از:

 ۱. انتخاب مکان مناسب: برای کاشت نهال ، باید مکانی را انتخاب کرد که دارای خاک حاصلخیز و مناسب برای رشد نهال باشد.

 ۲. انتخاب نهال با کیفیت: برای داشتن درختان سالم و پربار، باید نهال‌های سالم و با کیفیت را انتخاب کرد و آن‌ها را با رعایت تمامی اصول کاشت درختان کاشت.

 ۳. مراقبت و نگهداری مناسب: برای رشد و توسعه درختان ، باید به آبیاری، تغذیه، حفظ رطوبت خاک و مقابله با آفات و بیماری‌ها توجه کرد.

 ۴. صبر و پشتکار: کاشت و رشد درختان گردو زمان و صبر می‌طلبد. برای پولدار شدن از کاشت نهال گردو ، باید صبور بود و به مراحل رشد و توسعه درختان اجازه داد.

 ۵. بازاریابی و فروش: برای بهره‌برداری اقتصادی از کاشت نهال ، باید به بازاریابی و فروش محصولات دقت کرد و روش‌های مناسب برای عرضه و تبلیغات را انتخاب کرد.

معرفی نهال گردو ژنوتیپ ارغوان تیپ۹

یکی از تولیدات معروف این مجموعه تولید نهال گردو ژنوایپ ارغوان تیپ۹ که ترکیب نژاد کانادایی و ژنوتیپ برتر ارغوان می باشد که توسط کارشناسان جهاد کشاورزی به ارغوان تیپ۹ نامگذاری شد این نهال مقاوم به دمای منفی ۴۰ و مثبت ۵۰ بوده و در ارتفاعات ۳ هزار متری از سطح دریا قابل کاشت می باشد. انداره گردو های این درخت ۲۰ گرم بوده و یکدست میباشد و این نژاد در همه زمینه ها از چندلر – فرنور و تیپ۷ بهتر می باشد ویکی از پیشنهادهای طلایی نهالستان می باشد.

مدیریت نهالستان با شماره زیر در خدمت باغداران عزیز می باشد جهت خرید با ما در تماس باشید.

مدیر نهالستان: ۰۹۱۴۱۸۳۶۵۳۵

 آدرس وب سایت: Jayakala.ir

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha