• پنجشنبه / ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ / ۲۰:۰۲
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402111914451
  • خبرنگار : 50477

استاندار گلستان خبر داد:

رشد ۸/۷ درصدی گلستان با حمایت مردم/ به افق‌های ترسیم‌شده نزدیک می‌شویم

رشد ۸/۷ درصدی گلستان با حمایت مردم/ به افق‌های ترسیم‌شده نزدیک می‌شویم

ایسنا/گلستان استاندار گلستان با اشاره به اینکه در ابتدای دولت سیزدهم در استان افق‌های بزرگی را ترسیم کردیم، اظهار کرد: امروز به تحقق 8 درصد رشد در شاخص اقتصاد رسیده‌ایم و قطعا با حمایت مردم به سایر اهداف نیز خواهیم رسید.

علی محمد زنگانه عصر امروز ۱۹ بهمن در آئین جشن بزرگ مبعث در شهرستان گنبدکاووس و در جمع مردم این شهرستان با اشاره به اینکه بزرگترین معجزه بعثت و رسول مهربانی ها (ص) همین مودت و برادری میان ماست، اظهار کرد: استان گلستان و به ویژه مردم گنبدکاووس نماد کاملی از عطوفت و برادری در عین تنوع قومی و مذهبی هستند.

وی با بیان اینکه امروز استان گلستان با وجود فشارهای اقتصادی و تحریم ها و در عین خشکسالی بی سابقه ای که در ۳۰ سال گذشته نظیر نداشته، توانسته است رشد و پیشرفت خود را به صورت محسوس نمایان کند، افزود: از ابتدای دولت چند هدف گذاری بزرگ کردیم که امروز به بخشی از آن اهداف رسیده و به بسیاری نیز نزدیک شده ایم.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه امروز استان گلستان از شاخص رشد منفی ۵/۸ درصدی به شاخص رشد ۳ درصدی رسیده است، خاطرنشان کرد: این یعنی هدف گذاری رشد ۸ درصدی ما در استان گلستان محقق شده و ان شاءالله تداوم داشته باشد.

زنگانه از اجرای طرح های بزرگ اقتصادی و اشتغالزایی برای مردم شهرستان گنبدکاووس خبر داد و گفت: مردم این شهرستان شایسته بهترین ها هستند و به همین منظور امروز کلنگ یک پروژه بزرگ ملی در گنبدکاووس با ظرفیت اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم بیش از ۴ هزار نفر را بر زمین زدیم که امیدواریم با سرعت بالایی به سمت اجرا و بهره برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از هدف گذاری های ما برای رساندن سرانه درآمد مردم استان به میانگین کشوری، جذب سرمایه گذاری بالغ بر ۲۲۴ هزار میلیارد تومانی بود و گفت: امروز با خوشحالی می گوئیم که با پروژه های دهه فجر امسال به سرمایه گذاری بالغ بر ۱۶۲ هزار میلیارد رسیده ایم و یقین داریم با کمک مردم و بخش خصوصی به این هدف گذاری نیز خواهیم رسید.

انتهای پیام    

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha