• پنجشنبه / ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ / ۲۰:۱۳
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402111914453
  • خبرنگار : 50589

پورمحمد: مس‌سونگون قطعاً در لیگ یک می‌ماند

پورمحمد: مس‌سونگون قطعاً در لیگ یک می‌ماند

ایسنا/آذربایجان شرقی وینگر مس‌سونگون ورزقان گفت: به نظرم در جام حذفی تیم ضعیف و قوی نداریم؛ یک تیم می‌آید و شگفتی‌ساز می‌شود و حتی از سد تیم‌های مدعی هم عبور می‌کند.

مس‌سونگون ورزقان و شناور سازی قم در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال از ساعت ۱۴ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز به دیدار هم رفتند که در نهایت مسی‌ها در وقت‌های اضافه ۳ بر یک به برتری رسیدند و به مرحله یک هشتم نهایی راه پیدا کردند.

به گزارش ایسنا، علی پورمحمد پس از این مسابقه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خب بازی جاندار بود و این موضوع از نتیجه‌ هم مشخص است. جام حذفی به جام شگفتی‌ها معروف است. تیم حریف هرچی داشت گذاشت و همان طور که دیدید تا دقیقه‌های آخر نتیجه مساوی بود.

او افزود: با استفاده از بازیکنان باتجربه‌ای که داشتیم توانستیم نتیجه را به نفع خودمان رقم بزنیم. ما طی برنامه‌ریزی که داریم قطعاً دنبال این هستیم که شگفتی ساز شویم و حتی به مراحل بالاتر هم راه پیدا کنیم.

ترجیح می‌دهید حریف‌تان در مراحل بعدی مدعی باشد یا با حریف ساده‌ای بازی کنید؟ پورمحمد در پاسخ به این سوال گفت: قطعا خب بازی با تیم های بزرگ و مدعی جذابیت خاص خودش را دارد ولی ما دوست داریم که به مراحل بالاتر برسیم. بازی با تیم ضعیف بهتر است. کما اینکه به نظر من در جام حذفی تیم ضعیف و قوی نداریم. یک تیمی می‌آید و شگفتی‌ساز می‌شود و حتی از سد تیم‌های مدعی عبور می‌کند.

وینگر مس‌سونگون ورزقان در رابطه با سرمربی جدید این تیم «علی کلانتری» گفت: اول اینکه من توی مصاحبه قبلی هم گفتم بازی قبل واقعا بازی سختی بود. شما تیم جو رو الان ببینید کلا از این رو به این رو شده بازیکنای خیلی خوبی گرفتند و هزینه کرده‌اند و مطمئن باشید که بازی در زمین عامری خیلی سخت است. با آمدن آقای کلانتری تغییرات زیادی صورت گرفته است. الان امروز به نظرم شش-هفت تغییر در ترکیب داشتیم. فه نظرم خیلی کمک کرده‌ و مربی با اخلاقی است.

او در پاسخ به این سوال که آیا مس‌سونگون در لیگ یک خواهد ماند یا خیر؟ بیان کرد: من از این سوال خنده‌ام می‌گیرد. ما قطعاً در لیگ یک می‌مانیم، با رتبه‌ی خوب هم می‌مانیم. فقط لازمش این است که تیم پشتیبانی‌مان هم قوی باشد و حمایت شویم. حمایت ها تا الان خوب بوده و در صورت اینکه دنبال جایگاه خوبی باشیم باید از این بهتر باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha