• پنجشنبه / ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ / ۲۰:۱۵
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402111914454
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

آخرین اخبار انتظامی پلیس آذربایجان شرقی

آخرین اخبار انتظامی پلیس آذربایجان شرقی

ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از توقیف یک دستگاه کامیون تریلی و کشف ۲۱ تن و ۵۹۰ کیلوگرم کنستانتره میوه قاچاق در شهرستان مرند خبر داد.

سردار علی محمدی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک دستگاه تریلی کشنده حامل بار کنسانتره (پوره میوه) به صورت غیر بهداشتی و فاقد مجوز گمرکی از یکی از استان‌های همجوار به شهرستان مرند می‌باشد، رسیدگی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرارگرفت.

وی افزود: ماموران پلیس تریلی حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف که در بازرسی از آن تعداد ۸۸ بشکه به مقدار ۲۱ تن و ۵۹۰ کیلوگرم کنستانتره (پوره میوه) خارجی قاچاق کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۲۵ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، گفت: پلیس با تمام توان و به کارگیری حداکثری امکانات خود با پدیده شوم قاچاق کالا مبارزه خواهد کرد و شهروندان نیز می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در زمینه قاچاق و احتکار کالا با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

دستگیری سارقان و کشف خودروی سرقتی در میانه

فرمانده انتظامی شهرستان میانه از دستگیری ۲سارق خودرو و کشف یک دستگاه خودروی مسروقه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسن رفیعی در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر سرقت یک دستگاه خودروی سواری در سطح حوزه استحفاظی، شناسایی و توقیف خودروی در دستور کار ماموران کلانتری۱۳ قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام تحقیقات و اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی ۲ سارق و کشف خودروی مسروقه در مخفیگاه متهمان شدند.

وی افزود: در یک عملیات غافلگیرانه هر ۲ متهم را دستگیر و پس از مواجهه با دلایل و مدارک مثبته به جرم ارتکابی متعرف شدند.

سرهنگ رفیعی در ادامه گفت: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان «میانه» در پایان به شهروندان توصیه کرد: مالکان خودروها بایستی ضمن تجهیز وسایل نقلیه به وسایل هشدار دهنده و ایمنی مانند دزدگیر و قفل فرمان، با رعایت هشدارهای انتظامی و ایمنی مانند پرهیز از پارک نموده خودرو در نقاط تاریک و خلوت، از وقوع چنین مواردی پیشگیری کرده و در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری سارق خودرو در اسکو

فرمانده انتظامی اسکو از کشف یک دستگاه خودرو سرقتی پراید و دستگیری سارق خبر داد.

سرهنگ ستار داداشی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۲شهرستان در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یکدستگاه خودرو پراید مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی، تعداد ۲ عدد باطری بزرگ مخابراتی کشف و به پارکینگ دلالت داده شد.

وی افزود: در این خصوص یک سارق دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ داداشی در پایان خاطر نشان کرد: مالکان خودروها بایستی ضمن تجهیز وسایل نقلیه به تجهیزات هشدار دهنده و ایمنی مانند دزدگیر و قفل فرمان از وقوع چنین مواردی پیشگیری کرده و در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف سوخت قاچاق در بناب

فرمانده انتظامی بناب از کشف یک هزار و ۲۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق و توقیف یکدستگاه وانت نیسان خبر داد.

سرهنگ رحمان عبدی گفت: مأموران یگان امداد شهرستان در هنگام گشت زنی در محور مواصلاتی به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از وانت توقیفی مقدار یک هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت گازوئیل قاچاق کشف شد تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان امر ارزش سوخت کشف شده ۷۰۰ میلیون ریال می‌باشد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، وی با بیان اینکه در این راستا یک دستگاه وانت نیسان توقیف و یک نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، افزود: برخورد با قاچاقچیان یکی از مهمترین وظایف و رسالت‌های فراجا است و این فرماندهی همه تلاش خود را در این راستا انجام خواهد داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha