• جمعه / ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۰:۲۳
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402112014575
  • خبرنگار : 50039

درخشش زنان تکواندوکار گلستان در رقابت‌های بین‌المللی ترکیه

درخشش زنان تکواندوکار گلستان در رقابت‌های بین‌المللی ترکیه

ایسنا/گلستان رئیس هیأت تکواندوی گلستان با بیان اینکه زنان تیم منتخب تکواندو پومسه استان گلستان موفق به کسب مدال‌های رنگارنگ در رقابت‌های بین‌المللی آزاد آنتالیا ترکیه شدند، گفت: گلستان با هفت تکواندوکار در این رقابت‌ها شرکت کرد.

علی نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا توضیح داد: پرونده تیم منتخب تکواندو زنان استان گلستان در یازدهمین دوره رقابت‌های بین‌المللی آزاد ترکیه با کسب دو مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز بسته شد. این رقابت‌ها به میزبانی شهر آنتالیای ترکیه ۱۹ بهمن ماه برگزار شد.  در این دوره ۲۰۰ نفر شرکت‌کننده در سه بخش انفرادی، دو نفره و تیمی با هم به رقابت پرداختند.

او با اشاره به نتایج تیم منتخب استان گلستان در این دوره از رقابت‌ها، بیان کرد: در پومسه استاندارد انفرادی رده ۴۱ تا ۵۰ سال نرجس شریف مدال خوش رنگ طلا و سیده مرجان رضایی مدال نقره را به خود اختصاص دادند.

وی با تاکید بر اینکه در پومسه انفرادی ابداعی رده بالای ۱۸ سال آرمینا فرخی با کسب مدال طلا در جایگاه نخست ایستاد، اظهار کرد: در پومسه انفرادی ابداعی رده زیر ۱۸ سال مهیاس وفایی نژاد به مدال برنز بسنده کرد.

نوری با بیان اینکه در پومسه استاندارد انفرادی رده ۱۸ تا ۳۰ سال فائقه طاهری، مائده ناصری و بشری ایزدی حضور داشتند که موفق به کسب مدال نشدند، گفت: پیش از این رقابت‌ها یازدهمین دوره مسابقات بین‌المللی آزاد کیوروگی فجیره از ۱۵ تا ۱۸ بهمن ماه با حضور ۴۵۹ شرکت‌کننده در رده سنی بزرگسالان و ۴۷۸ شرکت‌کننده در رده سنی نوجوانان در ورزشگاه شیخ زائد شهر فجیره کشور امارات برگزار شد که حاصل تلاش نمایندگان منتخب استان گلستان، کسب دو مدال طلا و دو نقره در رده سنی جوانان و بزرگسالان و یک مدال برنز در رده سنی نوجوانان بود.

به گزارش ایسنا، تیم منتخب استان گلستان با تایید فدراسیون تکواندو و مجوز شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان و با مربیگری استاد فاطمه حسام در رقابت‌های ترکیه حضور یافت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha