• جمعه / ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۱:۳۸
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402112014620
  • خبرنگار : 30147

معاون سیاسی بسیج سپاه نیشابور:

راهبرد دشمن، عدم حضور ملت ایران در پای صندوق‌های رأی است

راهبرد دشمن، عدم حضور ملت ایران در پای صندوق‌های رأی است

ایسنا/خراسان رضوی معاون سیاسی بسیج سپاه نیشابور گفت: راهبرد دشمن، عدم حضور ملت ایران در پای صندوق‌های رأی است.

علی پاکدل ۲۰ بهمن در همایش بصیرتی و جهاد تبیین که با حضور رأی اولی‌ها در سرولایت برگزار شد، اظهار کرد: مردم ایران اسلامی با حضور حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند توطئه‌های دشمنان اسلام را خنثی می‌کنند.

وی تصریح کرد: راهبرد دشمن عدم حضور ملت ایران در پای صندوق‌های رأی است و مردم ایران نیز باید با حضور پرشور و انتخاب آگاهانه خود، عکس خواسته دشمن عمل نموده و دشمنان را ناامید سازند.

معاون سیاسی بسیج سپاه نیشابور در ادامه ضمن مقایسه جایگاه و دستاوردهای علمی ۴۵ ساله جمهوری اسلامی ایران با دوران ۵۷ ساله رژیم پهلوی گفت: علیرغم تمامی تلاش‌ها برای نا امید کردن مردم، تهدیدها، فشارهای اقتصادی، تحریم‌ها و انواع جنگ‌های روانی، ایران اسلامی رشد فزاینده‌ای در علم و فناوری داشته است.

وی خاطرنشان کرد: اکنون شاهد ارتقاء جایگاه علمی ایران در سطح منطقه و جهان هستیم. میزان رشد مقالات علمی، اثرگذاری این مقالات در سطح بین‌المللی، تعداد دانشمندان پر استناد همگی گواه این پیشرفت علمی است.

 فرمانده حوزه بسیج خیبر نیز طی سخنانی تصریح کرد: امروز علیرغم همه دشمنی‌ها و توطئه‌ها، جمهوری اسلامی در اوج عزت و اقتدار به سر می‌برد و شکوهمندانه جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را برگزار می‌نماید.

وی با تأکید بر اینکه انتخابات اقتدار نظام اسلامی را تضمین می‌کند، گفت: هرچند دشمنان همانند دوره‌های قبل، تمام سعی و تلاش خود را برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات به کار گرفته‌اند و به دنبال یاس و ناامیدی در جامعه هستند اما بدون شک در ۱۱ اسفند  شاهد حضور و مشارکت فعال مردم در انتخابات خواهیم بود.

پاکدل عنوان کرد: علاوه بر ضرورت مشارکت در انتخابات، انتخاب نماینده اصلح، ضرورت دارد.‌ باید نسبت به انتخاب نماینده اصلح، انقلابی و متدین اهتمام جدی داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha