• جمعه / ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402112014735
  • خبرنگار : 50471

استاندار اعلام کرد

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۴۳۳ پروژه استان همدان در دهه فجر

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۴۳۳ پروژه استان همدان در دهه فجر

ایسنا/همدان استاندار همدان گفت: در دهه فجر بیش از ۱۴۳۳ پروژه با اعتبار ۱۳ هزار میلیارد تومان در استان همدان افتتاح، بهره‌داری و کلنگ‌زنی شده است.

امروز (۲۰ بهمن ماه) استاندار همدان، نماینده مردم نهاوند در مجلس، فرماندار و سایر مسئولان این شهرستان، با حضور در گلزار شهدای شهر به مقام شامخ شهدا و شهدای گروه انقلابی ابوذر و سردار شهید حاج میرزامحمد سلگی ادای احترام کردند.

در ادامه، پروژه پارک صخره‌ای نهاوند با مساحت ۶ هکتار افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید. این پروژه به‌عنوان ششمین پارک محله‌ای در یک سال اخیر در شهر نهاوند با هزینه ۴۵ میلیارد تومان و ایجاد امکانات، تجهیزات و بازگشایی معبرهای قدیمی انجام شده است.

پروژه آسفالت و نصب نیوجرسی باند رفت محور نهاوند - فیروزان دومین پروژه‌ای بود که به بهره‌برداری رسید و برآورد هزینه این پروژه ۱۸‌ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بود که در ۳۰ کیلومتر اجرا شده است. به گفته متولیان این پروژه، ۱۳ کیلومتر باقی‌مانده تا سه ماه آینده انجام می‌شود.

در ادامه افتتاحیه‌های امروز، پروژه مقاوم‌سازی ۸۲ واحد مسکن روستایی در روستای بره فراخ از توابع بخش خزل و طرح هادی این روستا که شامل جدول‌گذاری، زیرسازی، جابه‌جایی شبکه و اجرای آسفالت است، با اعتبار ۳۸ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

استاندار همدان در آیین افتتاح این پروژه، گفت: در دهه فجر بیش از ۱۴۳۳ پروژه با اعتبار ۱۳ هزار میلیارد تومان در قالب طرح‌های بزرگ و مختلف در استان همدان افتتاح، بهره‌داری و کلنگ‌زنی شده است.

علیرضا قاسمی‌فرزاد اظهار کرد: از ۲۴ هزار واحد مسکن روستایی در شهرستان نهاوند تاکنون ۲۲ هزار واحد مسکونی مقاوم‌سازی شده است و موارد باقی‌مانده تا پایان سال یا ابتدای سال آینده انجام خواهد شد.

وی افزود: مردم استان ۲۲ بهمن با حضور حماسی خود تجدید میثاق و عهدی دوباره با آرمان‌های امام راحل و شهدا و ولی‌ امر مسلمین خواهند داشت. تجلی این حماسه ۱۱ اسفند ماه متبلور خواهد شد و مردم با مشارکتی قوی و حضوری حداکثری، افراد اصلح را راهی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان برای خدماتی که شایسته و لایق مردم است، خواهند کرد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha