• جمعه / ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۷:۰۰
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402112014795
  • منبع : نمایندگی سمنان

تمجید امام جمعه سمنان از عملیات سربازان گمنام امام زمان (عج)

تمجید امام جمعه سمنان از عملیات سربازان گمنام امام زمان (عج)

ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به عملیات ترکیبیِ اطلاعاتی و ضد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) علیه موساد، سازمان‌های جاسوسی و امنیتی رژیم اشغالگر قدس به تمجید از اقدامات پیروزمندانه وزارت اطلاعات برای شناسایی جاسوسان صهیونیستی پرداخت.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در خطبه‌های نماز جمعه امروز (۲۰ بهمن ماه) در سمنان اظهار کرد: سربازان گمنام حضرت ولی عصر (عج) در وزارت اطلاعات، با اشراف اطلاعاتی ترکیبی خود در آن سوی مرزها، ضربات مهلکی به موساد وارد کردند. آنها در این عملیات، به اخبار و اطلاعاتی دست یافتند و جاسوس‌های اسرائیل را در کشورهای مختلف شناسایی کردند.

او شناسایی شبکه جاسوسان صهیونیستی را دستاوردی بزرگ و ارزشمند دانست و گفت: این اقدام ارزشمند وزارت اطلاعات منجر به بازداشت جاسوسان صهیونیست‌ها و آگاهی برخی کشورها از دشمن واقعی آنها شد.

وی تاکید کرد: این اشراف اطلاعاتی ترکیبی به دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، ضربه بزرگی وارد کرده است. 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به تداوم پیشرفت‌های علمی و فناوری در کشور، بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دستاوردهای مختلف دست یافته که پرتاب ماهواره اخیر توسط وزارت دفاع و سپاه پاسداران از جمله این دستاوردهاست که سبب سربلندی مردم و کشور است.

او از ۲۲ بهمن به‌عنوان یوم الله نام برد و گفت: برای به دست آمدن و حفظ این انقلاب، شهدای بسیاری داده‌ایم و ۲۲ بهمن روز پاسداری از خون این  شهدای والامقام است. انتظار می‌رود مردم با حضور حماسی خود در راهپیمایی، مشت محکمی بر دهان دشمنان بزنند.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مرهون خون شهدای والامقام است، اظهار کرد: با هرگونه کوتاهی در حفظ این انقلاب، مدیون خون شهدا می‌شویم. ایران اسلامی با پیروزی در ۲۲ بهمن از سقوط حتمی نجات یافت.

مطیعی از امام راحل (ره) به‌عنوان رهبری الهی نام برد و به همراهی‌های مردم با امام پرداخت و بیان کرد: حضرت امام با شهامت، رشادت و شجاعت همراه با ملت در میدان نبرد با طاغوتیان ماند و ثمره این وحدت، همراهی و ایستادگی، پیروزی انقلاب اسلامی شد. حفظ نظام اسلامی در این برهه حساس تاریخی برعهده نسل امروز است.

امام جمعه سمنان درباره انتخابات ۱۱ اسفند ماه، گفت: حضور پرشور و حماسی مردم پای صندوق‌های رای گامی مهم در راستای عزت و اقتدار کشور و حفظ خون شهداست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha