• جمعه / ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ / ۲۰:۵۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402112014861
  • خبرنگار : 50039

تایید صلاحیت ۳۰۶ کاندیدای گلستانی مجلس شورای اسلامی

تایید صلاحیت ۳۰۶ کاندیدای گلستانی مجلس شورای اسلامی

ایسنا/گلستان معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری  گلستان با بیان اینکه زمان تبلیغات نامزدهای مجلس شورای اسلامی از سوم اسفند ماه آغاز خواهد شد، افزود: تاکنون ۳۰۶ نفر از ثبت‌نام کنندگان در گلستان تایید صلاحیت شدند.

سیدعلی مهاجر عصر جمعه ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران آخرین وضعیت تایید صلاحیت شدگان مجلس شورای اسلامی در استان گلستان را تشریح و اظهار کرد: امروز آخرین آمار تایید صلاحیت شدگان توسط شورای نگهبان به وزارت کشور و از آن طریق به استان‌ها ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه از ۵۸۱ نفر ثبت‌نام شده نهایی در استان گلستان ۳۰۶ کاندیدا برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی تایید صلاحیت شدند، ادامه داد: این افراد ۵۳ درصد کل ثبت‌نام کنندگان برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را شامل می‌شود.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری گلستان با اشاره به اینکه از تاییدشدگان ۲۷۴ نفر مرد و ۳۲ نفر زن هستند، افزود: در حوزه انتخابی رامیان و آزادشهر ۴۰ نفر، علی‌آبادکتول ۱۹ نفر، بندزترکمن، کردکوی، بندرگز، گمیشان ۴۳ نفر، گرگان و آق‌قبل ۱۰۷ نفر، گنبدکاووس ۳۷ نفر، مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه‌تپه ۷۰ نفر تایید صلاحیت شدند.

وی با تاکید بر اینکه داوطلبانی که در هییت نظارت تاییده شده اما توسط شورای نگهبان تایید صلاحیت نشدند، سه روز مهلت دارند اعتراض خود را در سامانه ثبت کنند، خاطرنشان کرد: لیست تایید صلاحیت نهایی، دوم اسفندماه از طریق رسانه‌های معتبر اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مهاجر زمان آغاز تبلیغات انتخاباتی را سوم اسفندماه ۱۴۰۲ عنوان کرد و در خصوص تایید صلاحیت شدگان مجلس خبرگان رهبری توضیح داد: اسامی سه داوطلب تایید شده برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در گلستان به خود کاندیداها اعلام شده است.

وی با تاکید بر اینکه کاندیداهایی را که متقاضی تغییر محل خود هستند از امروز به مدت سه روز مهلت دارند تا در این زمینه از طریق محل ثبت‌نام اقدام کنند، اضافه کرد: آنچه انتظار می‌رود حضور باشکوه مردم بابصیرت و آگاه ایران و استان گلستان در پای صندوق‌های رای است تا جواب قاطعی بر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود تا مهر تایید دیگری بر ولایت مداری ملت خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha