• شنبه / ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۷:۳۹
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402112114917
  • خبرنگار : 50672

نویسنده گلستانی تأکید کرد:

رأی‌اولی‌ها باعث پیشرفت کشور هستند

رأی‌اولی‌ها باعث پیشرفت کشور هستند

ایسنا/گلستان نویسنده و پژوهشگر گلستانی حق رأی را برای هر شخص سبب ایجاد شخصیت و نشان دادن وجه شهروندی فرد دانست و گفت: این پیامد در رأی اولی‌ها باعث ایجاد حس قدرت و مسئولیت در قبال پیشرفت کشور می‌شود.

سمیه خزایی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به سخن شهید گرانقدر سردار سلیمانی مبنی بر اینکه «باید از اصول مراقبت کنیم؛ اصول یعنی ولایت فقیه»، اظهار کرد: شرکت در عرصه انتخابات لبیک گفتن به ولایت، اصول و ارزش‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه بخش مهمی در این حماسه علاوه بر حضور هر شخص همراه کردن دیگران با خود است، توضیح داد: یکی از وظایف ضروری هر فرد در انتخابات ایجاد انگیزه و تشویق به شرکت دیگران در این امر بسیار مهم است چرا که اثرات مثبت زیادی در پی خواهد داشت.

نویسنده و پژوهشگر گلستانی از فضاسازی رسانه‌ای دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران در عرصه انتخابات خبر داد و اذعان کرد: باید توجه داشت هر نقطه‌ای را که دشمن مورد هدف قرار می‌دهد دقیقا ارزش‌ها و قدرت مردم در آن جا نهفته است که نباید به آن کم توجهی شود.

خزایی انتخابات را فرصتی برای جبران انتخاب‌های اشتباه در گذشته و یا بهبودبخشی آن‌ها دانست و ادامه داد: یک انتخاب درست مقدمه‌ساز پیشرفت، بهبود و حرکت رو به جلو یک کشور است.

وی با بیان اینکه حضور رأی اولی‌ها نقش پُررنگی در این عرصه ایفا می‌کند، تصریح کرد: حق انتخاب به نسل جوان ما سبب ایجاد حس مسئولیت و مفید بودن آنان خواهد شد که این خود باعث تلاش بیشتر آنان برای ساخت ایرانی با عظمت و پرقدرت‌تر می‌شود.

نویسنده و پژوهشگر گلستانی با ذکر حدیث «اطلُبوا العِلمَ مِنَ المَهدِ إلَی اللَّحْدِ» خواستار توجه بیشتری از سمت مسئولان و نامزدهای انتخاباتی در راستای بسترسازی و تحقق این امر مهم شد و گفت: به عنوان کسی که در جهت علم آموزی و نویسندگی دستی به قلم دارم باید به کمبودها و ضعف‌های حوزه انتشارات در استان اشاره کنم.

خزایی پای بند بودن نامزدهای انتخاباتی به وعده‌ها و قول‌هایشان را یکی از ویژگی‌های مهم یک نماینده خوب برشمرد و افزود: اهل عمل و پای بند بودن نمایندگان به گفته‌هایشان خود سبب افزایش اعتمادپذیری در مردم و ایجاد انگیزه برای شرکت در مراحل بعدی انتخابات می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha