• شنبه / ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۱:۳۶
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402112115128
  • خبرنگار : 50636

اجرای شبانه پروژه سنگفرش بازارچه سبزه میدان

اجرای شبانه پروژه سنگفرش بازارچه سبزه میدان

ایسنا/گیلان امید اکبری با اعلام این خبر گفت: به منظور کاهش مزاحمت‌ها در مرکز شهر، پروژه سنگفرش بازارچه سبزه میدان رشت، شبانه انجام می شود.

امید اکبری با اعلام این خبر گفت: به منظور کاهش مزاحمت‌ها در مرکز شهر، پروژه سنگفرش بازارچه سبزه میدان رشت، شبانه انجام می شود.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری رشت، با اشاره به اجرای این پروژه از سوی سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری، افزود: کوچه جمشید جمراد در پیاده راه اعلم الهدی، باقیمانده بازارچه قدیم سبزه میدان است و ازگذشته، محل فعالیت واویشکاپزی های رشت بوده است. بر همین اساس، با مطالعات انجام شده در حوزه بازآفرینی سازمان عمران، کف سازی، سنگفرش و مناسب سازی این محور را در دستور کار قرار داد.

اجرای شبانه پروژه سنگفرش بازارچه سبزه میدان

اکبری، با بیان اینکه شهرداری رشت ملزم به ایجاد محوری به عنوان گذر خوراک می باشد، اظهار کرد: با تصویب شهر رشت بعنوان شهر خلاق خوراک در یونسکو، مدیریت شهری ملزم شد محوری را بعنوان گذر خوراک انتخاب نماید. بر همین اساس بازارچه سبزه میدان که محل فعالیت واویشکا، یکی از خوراک های محبوب مردم گیلان است، به عنوان گذر خوراک معرفی و سنگفرش آن در دستور کار سازمان عمران قرار گرفت.

وی، به فعالیت شب هنگام پیمانکار پروژه از هفته پیش اشاره نموده و اذعان کرد: باتوجه به نزدیکی این محور به پیاده راه مرکزی شهر و تردد شهروندان در این محور و برای عدم ایجاد مزاحمت برای کسبه این بازارچه، پیمانکار پروژه ملزم شد شبانه اقدامات لازم را برای سنگفرش کوچه جمشید جمراد انجام دهد.

اکبری، در شرح اقدامات انجام شده در روزهای اخیر، گفت: حذف بولاردهای بتنی ورودی، تخریب و برداشت آسفالت و بتن های کف و ورودی محور، تخلیه نخاله های ساختمانی و ... از جمله اقدامات اجرای پروژه ای است که در هفته نخست بهمن ماه تحویل پیمانکار شده و قرار است سنگفرش بازارچه سبزه میدان با سنگ کیوبیک اجرا گردد.

اجرای شبانه پروژه سنگفرش بازارچه سبزه میدان

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha