• شنبه / ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۲
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1402112115134
  • خبرنگار : 50662

رئیس جدید بیمارستان امام رضا(ع) بیرجند به‌زودی آغاز به‌کار خواهد کرد

رئیس جدید بیمارستان امام رضا(ع) بیرجند به‌زودی آغاز به‌کار خواهد کرد

ایسنا/خراسان جنوبی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور گفت: رئیس بیمارستان امام رضا(ع) به دلیل وضعیت نامطلوب انبار دارویی این مرکز درمانی، از جایگاه ریاست عزل شد و رئیس جدید به زودی آغاز به کار خواهد کرد.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور روز گذشته ۲۰ بهمن در جریان سفر به خراسان جنوبی و بازدید از بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند، رئیس این بیمارستان را به دلیل وضعیت نامطلوب انبار دارویی این مرکز درمانی، از جایگاه ریاست عزل کرد.

 سیدمحمد موسوی میرزائی، رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به عزل رئیس بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند که به دلیل وضعیت نامطلوب این مرکز درمانی و در سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اتخاذ شده بود، گفت: تغییری در تصمیم اتخاذ شده صورت نگرفته و جایگزین رییس بیمارستان امام رضا (ع) به زودی تعیین شده و آغار به کار خواهد کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در خصوص رایزنی‌های صورت گرفته برای  ابقای رییس بیمارستان مذکور تصریح کرد: در خصوص سلامت مردم با کسی تعارف نداریم و تصمیم به عزل رییس بیمارستان امام رضا(ع) قطعی است و تغییر نکرده است.

لازم به توضیح است که روز گذشته پیرو دستور وزیر بهداشت و درمان مبنی بر عزل رئیس بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند، اعلام می‌شود که با بررسی صورت‌گرفته، با توجه به مشکلات قبلی و قدیمی بیمارستان و رفع بسیاری از آن‌ها در مدت اخیر، همچنین مجموع عملکرد نام‌برده و رایزنی استاندار خراسان جنوبی با وزیر بهداشت، این دستور فعلاً با مساعدت مقام عالی وزارت بهداشت و تعیین زمان برای حل مشکلات لغو شده است دکتر قدوسی‌نژاد کما فی سابق برای ارتقای وضعیت بیمارستان و حل مشکلات طبق برنامه زمانی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

اما سیدمحمد موسوی میرزائی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در خصوص رایزنی‌های صورت گرفته برای  ابقای رییس بیمارستان مذکور تصریح کرد: در خصوص سلامت مردم با کسی تعارف نداریم و تصمیم به عزل رئیس بیمارستان امام رضا(ع) قطعی است و تغییر نکرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha