• شنبه / ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۶:۰۰
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402112115330
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

رویکرد دانشگاه یاسوج حرکت به سمت بورسیه‌های صنعتی است

رویکرد دانشگاه یاسوج حرکت به سمت بورسیه‌های صنعتی است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه یاسوج گفت: رویکرد این دانشگاه حرکت به سمت بورسیه‌های صنعتی و همکاری و تعامل با صنعت است.

بهادر کرمی شنبه، ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ در نشست خبری با خبرنگاران افزود: مجوز مرکز آموزش زبان فارسی گرفته شده و نمایندگی کنسولی نیز در دانشگاه فعال شده است. در حوزه جذب دانشجویان خارجی نیز اقدام کردیم و نتایج مهمی داشت.

وی اظهارکرد: پذیرش ۱٠٠ دانشجوی خارجی را برنامه‌ریزی کردیم که تاکنون ۷٠ نفر جذب و پذرش شده‌اند که این دانشجویان از دو کشور عراق و عمان هستند.

رئیس دانشگاه یاسوج از رشد ۴٠٠ درصدی ظرفیت‌های پژوهشی خبر داد و خاطرنشان کرد: ظرفیت دانشجویان پژوهشگر پسا دکتری از یک نفر به ۱۶ نفر رسید.

کرمی تصریح کرد: رویکرد دانشگاه یاسوج حرکت به سمت بورسیه‌های صنعتی و همکاری و تعامل با صنعت است.

وی با بیان اینکه این طرح ارتباط صنعت و دانشگاه را پیگیری می‌کند، ادامه داد: تقویت سطوح آزمایشگاهی را در دانشگاه داریم.

رئیس دانشگاه یاسوج با اشاره به دعوت از واحدهای صنعتی استان برای ایجاد دفتر در دانشگاه، عنوان کرد: بهبود پیوند صنعت و دانشگاه و تقویت خروجی محور را برنامه‌ریزی کردیم.

رویکرد دانشگاه یاسوج حرکت به سمت بورسیه‌های صنعتی است

کرمی تاکید کرد: در حوزه دانشجویی و فرهنگی جز دانشگاه‌های محدودی هستیم که دانشجویان ما در داخل دانشگاه ساکن هستند و در تابستان سال جاری ۱٠٠ درصد خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه بهسازی، تعمیر و تجهیز شد.

رئیس دانشگاه یاسوج با اشاره به اینکه هیچ نگاه سیاسی، گروه و جریان خاصی در دانشگاه تصمیم گیر نیست، بیان کرد: نگاه ما در دانشگاه مستقل است و درب دانشگاه بر روی همه سلایق در چارچوب مقررات باز است. کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه نیز حق حرکت له یا علیه داوطلب نمایندگی مجلس در سطح دانشگاه ندارند و در صورت مشاهده و گزارش طبق قانون با متخلفان برخورد می‌شود.

کرمی اظهار کرد: دانشگاه یاسوج و سایر موسسات آموزش عالی استان کهگیلویه و بویراحمد به دنبال حضور حداکثری و مشارکت مورد نظر مقام معظم رهبری در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ هستند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه از حضور نامزدهای انتخاباتی در دانشگاه استقبال می‌کنیم، یادآور شد: از همه داوطلبان نمایندگی مجلس در سه حوزه انتخابیه استان دعوت کردیم که به دانشگاه بیایند و در برنامه‌های مناظره و پرسش و پاسخ شرکت کنند اما متاسفانه تاکنون به جز یک نفر از داوطلبان آن هم در حوزه انتخابیه بویراحمد که خود نیز از اساتید دانشگاهی است هیچ کدام از داوطلبان برای حضور در دانشگاه و مناظره و پرسش و پاسخ اعلام حضور نکرده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha