• شنبه / ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۸:۰۴
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402112115407
  • خبرنگار : 50161

اعلام محدودیت ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در زنجان

اعلام محدودیت ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در زنجان

ایسنا/زنجان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان زنجان، گفت: تردد و توقف همه خودروها و موتورسیکلت‌ها روز یک‌شنبه ۲۲ بهمن از ساعت ۷ صبح تا پایان مراسم در مسیرهای اعلامی در زنجان ممنوع است.

سرهنگ سیدحبیب موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار کرد: در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم راهپیمایی روز یک‌شنبه ۲۲ بهمن، تردد و توقف همه خودروها و موتورسیکلت‌ها در این روز، از ساعت ۷ صبح تا پایان مراسم در مسیرهای اعلامی ممنوع است.

وی با اشاره به مسیرهای محدود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تصریح کرد: در این روز تردد و توقف همه خودروها از چهارراه امیرکبیر تا میدان انقلاب و از میدان آزادی به سمت میدان انقلاب و میدان ۱۵ خرداد به انقلاب، تقاطع فردوسی به سمت سبزه‌میدان، تقاطع مهدیه به سمت چهارراه امیرکبیر، صدرجهان پایین به سمت صدرجهان بالا و خیابان امام، ابتدای خیابان توحید به سمت میدان انقلاب، تقاطع زینبیه به سمت میدان انقلاب، تقاطع خواجه نصیر از سمت زینبیه شرفی به سمت تقاطع زینبیه ممنوع خواهد بود. 

موسوی با بیان اینکه خیابان‌های منتهی به مسیر اصلی راهپیمایی تا ۵۰ متری مسدود خواهند شد، ادامه داد: علاوه بر خودرو، تردد موتورسیکلت و دوچرخه نیز در زمان برگزاری راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در مسیرهای اعلامی ممنوع است و شهروندان می‌توانند از خیابان‌های موازی به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان از پارک خودروهای خود در مسیرهای اعلامی جداً خودداری کنند، افزود: خودروهای پارک شده در این مسیرها به‌وسیله جرثقیل به پارکینگ انتقال داده خواهند شد. 

این مقام‌ انتظامی خاطرنشان کرد: علاوه بر اجرای طرح‌های ترافیکی، طرح‌های ویژه انتظامی نیز در روز ۲۲ بهمن در استان زنجان اجرا خواهد شد و ماموران انتظامی علاوه بر شرکت در راهپیمایی، نسبت به برقراری نظم و امنیت شهروندان تمهیدات ویژه‌ای را به اجرا خواهند گذاشت.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha