• شنبه / ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ / ۲۰:۳۴
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1402112115448
  • خبرنگار : 50597

بهره برداری از پروژه‌های دهه فجر استان مرکزی با صرف ۱۶.۵ همت

بهره برداری از پروژه‌های دهه فجر استان مرکزی با صرف ۱۶.۵ همت

ایسنا/مرکزی در دهه فجر سال جاری ۱۷۱۳ پروژه عمرانی، اقتصادی و فرهنگی با تلاش مردم و مسئولان و بخش‌های خصوصی، تعاونی، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، خیرین و نیکوکاران و گروه‌های جهادی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۶ و نیم همت در استان به بهره‌برداری رسید.

فرزاد مخلص‌الائمه، شنبه ۲۱ بهمن‌ماه در مراسم رونمایی همزمان از پروژه‌های شهرستان محلات که در فرهنگسرای اندیشه این شهر برگزار شد، اظهار کرد: در شهرستان محلات نیز ۶۸ پروژه به بهره‌برداری رسیده است. تلاش‌ها در حوزه سلامت، آب، دهیاری‌ها و مدرسه‌سازی قابل تقدیر است.

مهدی ترکیان، سرپرست فرمانداری شهرستان محلات نیز در این مراسم گفت: رهبر معظم انقلاب مسیر حرکت را تعیین کرده و رئیس جمهور با کار شبانه‌روزی در حال تحقق بخشیدن به این برنامه‌ها است. تلاش می‌کنیم بخشی از مشکلات موجود را که گریبانگیر مردم است، مرتفع خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، چمن ورزشی مجموعه کارگران با اعتبار ۲ میلیارد تومان، پایگاه سلامت حضرت معصومه(س) با اعتبار چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، پروژه‌های برق‌رسانی با اعتبار بالغ بر ۶ میلیارد تومان، ساختمان دهیاری روستای بزیجان، واحدهای مسکن ویژه محرومین، پروژه‌های روستایی شامل راهسازی، آسفالت، جدولگذاری و... با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان، پروژه‌های احداث کانال انتقال آب روستایی و پروژه دایک خاکی روستای گلچشمه از پروژه‌های شاخص محلات در ایام دهه فجر بود که به شکل همزمان و نمادین رونمایی شد.

در این مراسم از پوستر هجدهمین نمایشگاه گل و گیاه محلات رونمایی شد. این نمایشگاه ۲۵ الی ۲۸ خردادماه سال ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه گل این شهر برگزار خواهد شد.

بهره برداری از پروژه‌های دهه فجر استان مرکزی با صرف ۱۶.۵ همت

به گزارش ایسنا، با حضور استاندار مرکزی، پروژه نیروگاه خورشیدی ۲۰۰ مگاواتی محلات با توان تامین برق ۱۰۵ خانوار و تصفیه‌خانه آب نیز به بهره‌برداری رسید.

بهره برداری از پروژه‌های دهه فجر استان مرکزی با صرف ۱۶.۵ همت

استاندار مرکزی و هئیت همراه در ابتدای ورود به شهرستان محلات، با حضور در آرامگاه شهدای گمنام، با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

سپس با حضور در منزل شهیدان غلامعلی(امیر) و مهدی(سعید) رضایی حضور پیدا کرد. شهید غلامعلی رضایی ۱۲ آبان ۳۵ در محلات متولد شد و در تاریخ دوم فروردین ۶۱ در عملیات فتح‌المبین در منطقه شوش به شهادت رسید. شهید مهدی رضایی دوم شهریور سال ۴۳ در محلات به دنیا آمد و در ۲۴ تیرماه سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای یک در مهران به شهادت رسید.

استاندار مرکزی در این دیدار گفت: اینجا حضور پیدا کرده‌ایم تا از روح بلند شهدا استمداد گرفته و با خانواده شهدا تجدید بیعتی کنیم تا بدانیم که بدهکار راه نورانی‌ای هستیم که امام بنیان گذاشته است. خداوند حق مادران شهدا را بر گردن ما حلال کند چرا که بهترین داشته‌ خود را فدای میهن کردند.

بهره برداری از پروژه‌های دهه فجر استان مرکزی با صرف ۱۶.۵ همت

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha