• یکشنبه / ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۰:۰۷
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402112215519
  • منبع : نمایندگی اردبیل

بیانیه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان اردبیل به‌مناسبت یوم‌الله ۲۲بهمن

بیانیه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان اردبیل به‌مناسبت یوم‌الله ۲۲بهمن

ایسنا/اردبیل اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه استان ولایی اردبیل همگام و همراه با مردم شهید پرور ایران اسلامی و اهالی انقلابی استان اردبیل در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شرکت در راهپیمایی یوم الله ٢٢بهمن، عشق و ارادت خود را یکبار دیگر به این نظام الهی و ارزش های آن به نمایش می گذارند.

به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه، اعضای انجمن ها و مراکز فرهنگی و هنری  استان ولایی اردبیل، کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان، انجمن های سینمای جوان، شعر و ادب، هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، موسیقی و خوشنویسی استان، کانون های آگهی تبلیغی و مراکز انتشاراتی و چاپی استان، خانه مطبوعات استان، موسسات قرآنی، فرهنگی و هنری استان؛ همگام و همراه با مردم شهید پرور ایران اسلام و اهالی انقلابی استان اردبیل در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شرکت در راهپیمایی یوم الله ٢٢بهمن، عشق و ارادت خود را یکبار دیگر به این نظام الهی و ارزش های آن به نمایش می گذارند.

در بیانیه ای که به همین مناسبت منتشر شده ، آمده است:

"قل انما اعظکم بواحده ان تقوموا لله مثنی و فرادی"

دشمنان در چند دهه گذشته و در بزنگاه های موفقیت و شکوفایی ایران عزیز خواسته اند با ایجاد فتنه ها و توطئه های مختلف کشورمان را دچار آشوب و التهاب کنند و این مردم غیور و ولایتمدار ایران بوده که تا پای جان به پای وطن ایستاده اند و ایرانمان هر روز سربلندتر از روزهایی است که دشمن متصور است.

انعکاس دستاوردهای انقلاب در همه زمینه های علمی، پژوهشی، نظامی و فرهنگی یکی از موضوعات مهمی است که  رهبر معظم انقلاب بسیار بر آن تاکید دارد، لذا همه وظیفه داریم برای اعتلای نام ایران و انقلاب این دستاوردها را به بهترین شکل تبیین نماییم.

فرهنگ و هنر در خدمت جهاد تبیین و روایت دستاوردها و پیشرفت های انقلاب اسلامی با زبان هنر است و در این راستا  نگاه عدالت محور به همه بخش ها دارد.

بار دیگر زمان آن رسیده که با فریادهای بلند در ۲۲ بهمن ماه امسال و در یک راهپیمایی با شکوه اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان و دشمنان نشان دهیم و همچنین حضورپرشورمان در انتخابات ۱۱ اسفند ماه که نشان از صلابت و پایداری و ولایتمداری مردم ایران را دارد موجب خواری و ذلت بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.

اصحاب فرهنگ و هنر و قرآن استان اردبیل سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را گرامی می دارد و هم گام با آحاد ملت شهید پرور ایران اسلامی، با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه حماسه‌ای دیگر را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خواهند زد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha