• یکشنبه / ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۱:۲۲
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402112215536
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل خبر داد

آغاز عملیات اجرایی روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر

آغاز عملیات اجرایی روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر

ایسنا/اردبیل به مناسبت فرا رسیدن چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و با حضور فرماندار شهرستان مشگین شهر، عملیات اجرایی روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال آغاز شد.

به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، هاشم علایی در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران آثار و برکات فراوانی برای کشور ما به ارمغان آورده است که توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی از جمله این پیشرفت‌ها بوده است.


وی تصریح کرد: به لطف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، هم اکنون شاهد فعالیت ۲۰ شهرک و ناحیه صنعتی در استان اردبیل هستیم و شرکت شهرک‎های صنعتی از تمامی ظرفیت‌های ممکن برای تامین زیرساخت‌های مورد نیاز سرمایه‌گذاران استفاده خواهد کرد.


علایی ادامه داد: در ایام‌الله دهه فجر، بیش از ۲۰ پروژه عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان با اعتباری بالغ بر ۳۰۰۰ میلیارد ریال افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود که امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی دو پروژه مهم زیرساختی با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در نواحی صنعتی رضی و مشگین‌شهر هستیم.


مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل اظهار داشت: با اجرای این پروژه‌های عمرانی، روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین‌شهر طی دو ماه آتی ایجاد و در اختیار واحدهای تولیدی قرار داده خواهد شد.


وی در ادامه از افتتاح یک واحد تولیدی در ناحیه صنعتی مشگین‌شهر خبر داد و افزود: کارآفرینان و جهادگران اقتصادی با کار و تلاش در عرصه تولید، زمینه‌های تولید و اشتغال در کشور را فراهم کرده‌اند که خوشبختانه امروز شاهد افتتاح واحد تولید کننده درب چوبی با سرمایه‌گذاری ۹۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی با اشتغال زایی ۱۳ نفر در ناحیه صنعتی مشگین‌شهر هستیم.


علایی خاطرنشان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی با تامین زمین و اجرای زیرساخت‌های مورد نیاز، نقش بسیار مهمی در جذب سرمایه‌گذاران و رونق تولید و اشتغال دارد و شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، بهترین مکان ممکن برای حضور سرمایه‌گذاران در استان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha