• یکشنبه / ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۸
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1402112215603
  • خبرنگار : 71431

/۴۵ سال باهم برای ایران مقتدر/

راهپیمایی ۲۲ بهمن از ساعتی پیش در امنیت کامل شروع شده است/ آماده‌باش ماموران پلیس

راهپیمایی ۲۲ بهمن از ساعتی پیش در امنیت کامل شروع شده است/ آماده‌باش ماموران پلیس

سخنگوی فراجا اعلام کرد که راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور در امنیت کامل آغاز شده است و ماموران پلیس بار اصلی تامین امنیت آن را برعهده دارند.

سردار سعید منتظرالمهدی در حاشیه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره گفت: پلیس از مدت‌ها قبل با استفاده از توان پلیس‌های تخصصی اقدامات خود برای تامین امنیت راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرهای سراسر کشور را آغاز کرد و خوشبختانه در نتیجه این اقدامات نیز راهپیمایی با حضور ماموران و در امنیت کامل آغاز شده است.

سخنگوی فراجا با بیان اینکه هیچ موضوعی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در ایران را تهدید نمی‌کند و کشور در امنیت کامل است، گفت: ماموران پلیس از آمادگی لازم برخوردار بوده و استقرار آنان تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت. همانطور که گفتم پلیس‌های تخصصی در تامین امنیت راهپیمایی مشارکت دارند.

وی ادامه داد:‌ یکی دیگر از اقدامات پلیس اتخاذ تمهیدات ترافیکی در مسیرهای برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور است، گفت:‌در این زمینه نیز اقدامات خوبی از سوی همکاران من در سراسر کشور انجام گرفته است.

منتظرالمهدی درباره فعالیت‌های جانبی پلیس در راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز گفت: علاوه بر موضوع تامین امنیت راهپیمایی و تمهیدات ترافیکی، پلیس با دایر کردن چندین غرفه اقدام به ارائه خدمات انتظامی، مشاوره و مددکاری به مردم و راهپیمایان عزیز کرده است.

سخنگوی فراجا همچنین گفت: در کنار آماده‌باش ماموران، تمامی اقدامات و امورجاری انتظامی نیز همچون گذشته از سوی رده‌های مختلف انتظامی و پلیس‌های تخصصی در حال انجام است و هم‌اکنون که همکاران من در تامین امنیت این مراسم در سراسر کشور مشارکت دارند، ماموران پلیس راه در جاده‌ها، مرزبانان در مرزها و ... مستقر بوده و نسبت به تامین امنیت اقدام می‌کنند. در نتیجه همین اقدامات نیز امروز ایران عزیز ما در امنیت کامل است.

منتظرالمهدی همچنین درباره حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نیز گفت: امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن، حضور بسیاری خوب و عالی ملت را شاهد هستیم و این حضور نشان داد که ملت وفادار به انقلاب همواره در صحنه حضور دارند.

به گفته وی حضور و مشارکت مردم مهر تایید بر نظام جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha