• یکشنبه / ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۳
  • دسته‌بندی: خانواده
  • کد خبر: 1402112215726
  • خبرنگار : 71584

۴۵ سال باهم برای ایران مقتدر

مدیرصندوق بیمه عشایر و روستایی: حضور مردم در انتخابات هم گسترده خواهد بود

مدیرصندوق بیمه عشایر و روستایی: حضور مردم در انتخابات هم گسترده خواهد بود

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گفت: ان‌شاءالله حضور مردم در انتخابات پرمعنا خواهد بود و دشمنان را ناکام خواهند گذاشت.

به گزارش ایسنا، بیت‌الله برقراری در حاشیه راهپیمایی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: همه ما در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم و مدیون خون مطهر شهدا و مجاهدت‌های حضرت امام و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی هستیم. آنها رفتند که انقلاب اسلامی بماند؛ آنهایی که برای انقلاب جانفشانی و جان عزیزشان را تقدیم کردند.

وی افزود: آنها جان عزیزشان را دادند و برای ادامه دادن راه آنها، باید کارمان را دقیق و با سرعت انجام دهیم و خدمات‌مان را بیشتر کنیم.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با بیان اینکه یکی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر است تا روستائیان، کشاورزان و عشایر از خدمات این صندوق بهره‌مند شوند، گفت: دولت در اینجا از منابع عمومی استفاده و حق بیمه بیمه‌شدگان را به میزان دو برابر بیمه‌شدگان پرداخت می‌کند تا آنها بتوانند خود را بیمه کنند، زیرا برخی توان پرداخت حق بیمه کامل خود را ندارند و دولت دو برابر آن را پرداخت می‌کند که این برگرفته از قانون است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی از مردم خواست تا حضور پرشکوه و حماسی داشته باشند و گفت: البته همیشه هم همینطور بوده است و امسال هم به فضل الهی همچنان حضور مردم گسترده خواهد بود. به ویژه روستائیان، کشاورزان و عشایر که ولی نعمتان جامعه انقلاب اسلامی هستند و در همه صحنه‌های انقلاب پای کار بوده‌اند.

برقراری تاکید کرد: ان‌شاءالله حضور مردم در انتخابات پرمعنا خواهد بود و دشمنان را ناکام خواهند گذاشت و انشالله نمایندگانی را انتخاب کنند که نمایندگان هم مردمی باشند و درد مردم را احساس کنند و مصوباتی هم که می‌گذارند به درد مردم بخورند. ما انتظار داریم توجه مجلس آینده نیز معطوف باشد و قوانینی وضع کنند که به نفع جامعه هدف باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha