• یکشنبه / ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۴
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402112215729
  • منبع : نمایندگی مازندران

/۴۵ سال باهم برای ایران مقتدر/

حضور مسئولان دستگاه قضایی مازندران در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حضور مسئولان دستگاه قضایی مازندران در راهپیمایی ۲۲ بهمن

ایسنا/مازندران رئیس کل دادگستری مازندران، معاونین، قضات و کارکنان دادگستری استان همگام با ملت بزرگ ایران، با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۲، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره) و شهدای گرانقدر، با مقام معظم رهبری تجدید بیعتی دوباره کردند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری امروز در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در ساری، اقتدار، عزت‌ و رهایی از سلطه را از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: حضور حماسی و انقلابی ملت بزرگ ایران در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، نمایش اتحاد، اقتدار ملی، انسجام اسلامی و همچنین حفظ وحدت میان مردم و مسئولان است.

رئیس کل دادگستری مازندران ادامه داد: شهدا، جانبازان و ایثارگران از خون خود گذشتند تا این نظام و انقلاب پایدار بماند و بر همه ما واجب است که از دستاوردهای گرانقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی، حراست و پاسداری کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری خاطرنشان کرد: بزرگی و شکوه کشور به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است و به لطف خداوند متعال، این انقلاب هر روز قدرتمند تر و تاثیرگذارتر از گذشته، بر قله های افتخار و شکوه خواهد درخشید.

حضور مسئولان دستگاه قضایی مازندران در راهپیمایی ۲۲ بهمن

رئیس کل دادگستری مازندران، در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو، انتخابات را میدان نمایش بصیرت و ولایت‌مداری مردم عنوان کرد و با دعوت از عموم مردم برای حضور پرشور در این رویداد مهم، تصریح کرد: انتخابات، نماد دموکراسی، اقتدار نظام و مشارکت و استمرار مردم در انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری شرکت در انتخابات را یک تکلیف و وظیفه مهم دانست و تاکید کرد: ان شاء الله قضات و کارکنان دادگستری کل استان مازندران نیز با حضور پرشور در انتخابات همگام با ملت ایران، دشمنان را در نیل به اهداف شوم خود ناکام خواهند ساخت.

حضور مسئولان دستگاه قضایی مازندران در راهپیمایی ۲۲ بهمن

برپایی میز خدمت قضایی در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و ارائه مشاوره حقوقی به مردم در مرکز استان و حوزه های قضایی سراسر مازندران از دیگر اقدامات دستگاه قضایی استان در روز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha