• یکشنبه / ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۱
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1402112215761
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

/۴۵ سال باهم برای ایران مقتدر/

وحدت شیعه و سنی هرگز گسستنی نیست

وحدت شیعه و سنی هرگز گسستنی نیست

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: رای می‌دهیم تا ثابت کنیم وحدت شیعه و سنی هرگز گسستنی نیست و نیروهای مسلح ما اعم از نظامی، انتظامی و سربازان گمنام تمام حرکات دشمن را رصد کرده و امنیت را به ما هدیه می‌دهند.

حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی روز یکشنبه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن زاهدان افزود: الزامات متعددی برای توسعه بازیگری انقلاب در منطقه و جهان وجود دارد که مهمترین آن مشارکت همگانی وحداکثری ملت در عرصه انتخابات است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: ۴۵ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران می‌گذرد و حدود ۴۵ انتخابات در این کشور با هوشیاری مردم برگزار شده، امسال نیز باید به دنیا ثابت کنیم با شرکت حداکثری خود پشتیبانی همگانی خود را از انقلاب خواهیم کرد تا دنیا بداند این ملت پشت امام انقلاب شهدا نظام و کشور تا آخرین قطره خون خود ایستاده‌اند.

وی با اشاره به اینکه پیروزی هرچه سریع‌تر مردم مقتدر، شجاع و مقاوم غزه بر صهیونیست‌های غاصب و قاتل را آرزومندیم، بیان کرد: حضور هوشمندانه بصیرتمندانه و ولایتمردانه مردم شیعه و سنی انقلابی و ولایی زاهدان در آیین بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جای قدردانی دارد و نشان می‌دهد این مردم پای انقلاب و آرمان‌های اسلامی ایستاده‌اند.

وی افزود: ۲۲ بهمن روز به میان آمدن حق و از میان رفتن باطل، روز پیروزی خون بر شمشیر، پیروزی تن بر تانک، روز پیروزی مستضعفان بر مستکبران و سرآغاز استقرار حکومت خدا در سرزمین ایران به پشتوانه ملت است.

محمدحسنی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در مرحله تثبیت مواضع فرامنطقه‌ای قرار دارد، گفت: حضور حداکثری پای صندوق‌های رای نشان از وحدت ناگسستنی شیعه و سنی دارد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: بزرگداشت، نگهداشت و زنده نگهداشت روزهایی مانند ۲۲ بهمن یک تکلیف الهی، اسلامی، ملی و انقلابی است که خوشبختانه هر ساله ملت باهوش، دوراندیش و بصیرت مدار ایران اسلامی در آیین‌های سراسری ۲۲ بهمن حضور پرشور و پررنگی دارند و ذیل عمل به دستور الهی بر آرمان‌های انقلاب اسلامی پای فشرده و مراتب وفاداری و ایستادگی خود در راه آرمان‌های انقلاب را به رخ دشمنان می‌کشند تا دشمن بفهمد که به دشمنی‌های آنان پاسخ‌های کوبنده‌ای می‌دهیم.

وی به مراحل پنجگانه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: هر انقلابی این پنج مرحله را باید پشت سر بگذارد تا ماندگار شود یعنی تخریب نظام گذشته، تاسیس نظام جدید، تثبیت نظام جدید، تداوم نظام جدید و توسعه نظام جدید یا گسترش عمق راهبردی نظام جدید و به تعبیری صدور پیام انقلاب و ایفای هرچه بیشتر نقش بازیگری منطقه‌ای و جهانی است؛ که خوشبختانه انقلاب اسلامی ایران این پنج مرحله را به خوبی و موفقیت پشت سر گذاشته است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی اظهار کرد: هم اکنون انقلاب اسلامی ایران در مرحله پنجم یعنی تثبیت مواضع فرامنطقه‌ای انقلاب قرار دارد.

وی اظهار کرد: در انتخابات رای خواهیم داد به کوری چشم دشمنان تا بدانند که مردم حاضر نیستند با عدم مشارکت خود دشمن شاد شود، ما رای خواهیم داد چون نمی‌خواهیم در روز قیامت شرمنده حاج قاسم، شهدا و ۲۲۸ هزار شهید گلگون کفن تا این لحظه شویم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: ایرانی رای خواهد داد چرا که  ایران امانت خدا، پیامبر خدا (ص)، اهل بیت، امام و شهدا در دست ما بوده و ما مطیع قرآن هستیم، رای می‌دهیم چون می‌خواهیم سرنوشت خود را تعیین کنیم تا دشمن بداند هرگز نمی‌تواند در کشور ما برای ما تعیین سرنوشت کند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی تاکید کرد: مردم ایران پای صندوق‌های رای حضور پیدا می‌کنند چرا که در ایران اقوام و مذاهب مختلف مانند شیعه و سنی دارد که همچون یک روح در بدن هستند و به کوری چشم دشمن در کنار یکدیگر زندگی مسالمت آمیز دارند و در واقع شیعه، سنی را جان خود می‌داند همانطور که سنی، شیعه را جان خود می‌داند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: ایران امن‌ترین، مقتدرترین، قدرتمندترین و قوی‌ترین کشور منطقه بوده، ما رای می‌دهیم به ایرانی که ما را سرافراز و آبرومند در دنیا کرده بویژه در زمینه دفاع از مظلومان عالم مانند فلسطین و غزه، بنابراین افتخار ما ایستادگی در کنار مردم غزه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha