• یکشنبه / ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۲
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402112215775
  • خبرنگار : 50532

/۴۵ سال باهم برای ایران مقتدر/

‌خلق حماسه مرزنشینان آستارایی در سرای امید

‌خلق حماسه مرزنشینان آستارایی در سرای امید

ایسنا/گیلان در یوم الله ۲۲ بهمن، هزاران تن از راهپیمایان شهرستان مرزنشین آستارا در دفاع از آرمان های امام راحل و بیعت دوباره با مقام معظم رهبری و شهدای میهن، ندای حمایت از انقلاب و رهبری سر دادند.

مردم مرزنشین و شهید پرور شهرستان آستارا صبح روز یکشنبه ۲۲ بهمن ماه در راهپیمایی با شکوه پیروزی انقلاب اسلامی ایران شرکت کردند و قبل از ساعت اعلام شده برای آغاز راهپیمایی، دسته دسته از مسیرهای تعیین شده خود را به محل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه آستارا رساندند تا در کنار همدیگر شعارهای ضد استکباری مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سر دهند.

‌خلق حماسه مرزنشینان آستارایی در سرای امید

اقشار مختلف مردم این شهرستان مرزی در این راهپیمایی که پیشاپیش آنها مسئولان و نیز نیروهای  نظامی و انتظامی حضور داشتند، نشان دادند که خواستار تداوم شعار اساسی  استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و حفظ ارزش های انقلابی هستند.

‌خلق حماسه مرزنشینان آستارایی در سرای امید

در بین سیل خروشان جمعیت راهپیمایان در شهر مرزی آستارا، دانشجویان، اساتید، فرهنگیان، دانش آموزان، کارمندان، کارگران بسیجیان و نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه آستارا متحد و یکپارچه حضور داشتند.

‌خلق حماسه مرزنشینان آستارایی در سرای امید

شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر ضد ولایت فقیه در روز ۲۲ بهمن در فضای شهرستان مرزی بندر آستارا طنین انداز شده بود و پرچم های سه رنگ و مقدس جمهوری اسلامی ایران در دستان نوجوانان و جوانان جلوه ای از زیبایی را به رخ می کشید.

‌خلق حماسه مرزنشینان آستارایی در سرای امید

همچنین انبوه پلاکاردهایی چون ما مطیع رهبریم، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، منتظر امر رهبریم و تمثال امام خمینی (رهبری) و رهبر معظم انقلاب، شکوهی مضاعف به خیل انبوه جمعیت در خیابان  امام خمینی (ره) آستارا داده بود.

نقاشی دانش آموزان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک آستارا با موضوع انقلاب اسلامی و اجرای سرود توسط دانش آموزان مدرسه دخترانه سعادت آستارا از جمله برنامه های اجرا شده در جریان برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در آستارا بود.

در پایان این مراسم، راهپیمایان با قرائت قطعنامه ای با آرمان های امام و انقلاب بیعت کردند.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha